arris modem,langzaam internet?

(vervolg)

Vanmorgen heb ik naar de klantenservice gebeld met de mededeling dat ik de automatische afschrijving van de maand mei intrek en dit bevestigd met een mailtje aan [email protected].
Heb hen verzocht mij een factuur te sturen waarin pro rato de dagen dat ik maar 10% snelheid had ook maar 10% kosten in rekening wordt gebracht.
Kom ik om 12u thuis en tot mijn verbazing is de snelheid nu ineens tot maximum terug gebracht.
Toeval????? ik geloof niet niet toeval.
 
Maandag kwam er een monteur van UPC om Chello en Digitale telefonie te installeren. Na wat gemorrel met mijn router werkte alles perfect, goede snelheid en telefoon werkt prima.

Na mijn eerdere ervaringen met Chello is dit wel ff een verademing zeg!
 
Ziet er naar uit dat het internet en de telefonie normaal werkt sinds 1 dag ..........meer dan 2 maanden ellende gehad ......uiteindelijk een interne case van gemaakt , experts hebben het probleem opgelost , maar ik juich nog niet ............
 
Terug
Bovenaan