• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

arris modem,langzaam internet?

R

robbie

heb sinds een week chello classic en dig telefonie
werkt goed na slechte start,kom alleen niet meer aan mn snelheid met internet
bij chello meet ik maar 350kb,moem instellingen niet goed????????
 
check dit bericht eens:
https://ziggoforum.nl/topics/8904/
modem verkeerd ingesteld door UPC, bellen hielp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
durf t eigenlijk niet aan om t modem uit te zetten,werkt mn telefoonlijn daarna nog wel??kan door omstandigheden niet onbereikbaar zijn
 
hier zat ik ook over te twijfelen maar helpdesk zij gaat goed
en ging goed maar je kunt voor de zekerheid voordat je stroom eraf haalt
door schakelen naar een mobiel
 
dank je wel martijn,heb t net geprobeert en zit weer op volle snelheid,oplossing was dus heel simpel maar je moet t even weten he
dig telefoon werkt trouwens ook al bijna meer als een week zonder klachten!!
 
wel hier werkt die truck niet , :-(

leuke was , we kregen gisteren de brief , dat de monteur zou langskomen , en we de afspraak konden verzetten als we binnen 48 uur naar chello zouden bellen , best leuk,vooral als de monteur al bezig is :-)

Helaas heb ik nu 50KB/s download en 13 KB/s upload ......de storings monteur doet er helaas wat langer over om hier te zijn , die komt pas volgende week donderdag ........

het ofline halen van mijn modem hielp niet , bij chello zien ze dat de verbinding te laag is , geinige is dat quickfix mij verteld dat de verbinding oke is ......

word dus even wachten .......
 
Zelfde probleem hier op postcode 3334
Op 28-2 aangesloten op dig telefonie d.m.v. Arris modem ook de snelheid meteen naar 46KB/sec
HD gebeld en zagen dat de fout bij hun zat maar er momenteel niets aan konden doen.
Heb de volgende dag de metode van Martijn geprobeerd en dat lukte snelheid weer naar normaal
alleen de telefoon deet het toen niet meer.
Weer de HD gebeld die vertelde mij dat ik de modem moest aanmelden op https://voip.upc.nl/menu_voip_reg.html dat lukt ook wel alleen zit ik weer in de situatie dat de telefoon werkt maar de snelheid weer is afgenomen met het 10-voudige

Wie weet een oplossing Help!! ???

Ik heb nog 3 weken try and Buy en dan gaat toch echt die telefoon erruit :-[ :-[
 
Terug
Bovenaan