• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Arris loopt vast (Ede)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Woodski
  • Startdatum Startdatum
W

Woodski

Mijn Arris liep jarenlang probleemloos en ik heb niets aangepast
Nu is hij 3 dagen op rij vastgelopen rond 20:00 uur

Morgen even UPC bellen natuurlijk
Of is er een netwerkstoring die dit kan veroorzaken (Ede)


11/26/2010 2:14 17000100 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
12/2/2010 9:18 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
12/10/2010 20:31 1040100 6 TLV-11 - unrecognized OID
 
Terug
Bovenaan