- Berichten
- 955
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Waarom is het internet accountbeheer zo armoedig? Het zit vol met bugs, ziet er niet uit en is niet gebruiksvriendelijk.
Word dit nog veranderd? Of misschien dit hele gebeuren binnen Mijn UPC houden, dus verplaatsen?
Word dit nog veranderd? Of misschien dit hele gebeuren binnen Mijn UPC houden, dus verplaatsen?
