• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Armoedig internet accountbeheer

Berichten
955
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Waarom is het internet accountbeheer zo armoedig? Het zit vol met bugs, ziet er niet uit en is niet gebruiksvriendelijk.

Word dit nog veranderd? Of misschien dit hele gebeuren binnen Mijn UPC houden, dus verplaatsen?
 
Als je bent ingelogd bij Mijn UPC ben je meteen ingelogd in accountbeheer. Werkt dat niet?
 
Mailliw zei:
Als je bent ingelogd bij Mijn UPC ben je meteen ingelogd in accountbeheer. Werkt dat niet?

Nee,
Na ingelogd te zijn op mijn UPC heb ik 3 blokken 1) mijn gegevens, 2) mijn abonnementen, en 3) mijn facturen en betalingen.

Via lang klikken kom ik bij internet accountbeheer dan krijg het scherm van inloggen en de gegevens kloppen niet. Loginnaam en/of wachtwoord verkeerd.
 
[Abonnementen] > [Internet] > [Details tonen] > [Meer details] > [> Internet accountbeheer]. Die ook niet?
 
Ik kom tot internet accountbeheer, dan weer de mededeling gebruikersnaam of wachtwoord is ongeldig.
 
Ik kom er wel in, maar je hebt gelijk.Het ziet er allemaal armzalig uit.
Wel heel amateuristisch opgezet.
 
Wanneer kom je daar nou?

Op zich hou ik van simpel, maar dit is te slecht ja.
En als ik daar mijn adres ga veranderen, denk dat het dan niet doorkomt
 
Update: Ik kon het wachtwoord opvragen op de inlogpagina en via de mail kreeg ik het wachtwoord.

Dacht je dat ik erin kon. Het antwoord is NEE :gestoord2: :veryangry:
 
Internet account beheer is erg simpel, maar werkt bij mij gewoon goed.

Heb je email ooit gekoppeld aan Mijn UPC kan je alleen accountbeheer via Mijn UPC gebruiken met naam/wachtwoord dat bij Mijn UPC hoort.
Heb je dat nooit gedaan moet je internet accountbeheer gebruiken met naam/wachtwoord van je email adres.

Naam/wachtwoord voor internet accountbeheer is dus anders als naam/wachtwoord voor accountbeheer in Mijn UPC.
 
Terug
Bovenaan