J
Joepser
Hallo,
Als ik op mijn apple tv op computers klik, dan geeft ie aan thuisdeling in te schakelen in Itunes, alleen, dit heb ik al gedaan. En toch geeft ie dit aan... Rara hoe kan dat. Weet iemand mij of die hiermee kan helpen?
Alvast dank!
Joep
Als ik op mijn apple tv op computers klik, dan geeft ie aan thuisdeling in te schakelen in Itunes, alleen, dit heb ik al gedaan. En toch geeft ie dit aan... Rara hoe kan dat. Weet iemand mij of die hiermee kan helpen?
Alvast dank!
Joep