• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Apple TV geeft aan thuisdeling in te schakelen maar dat heb ik al...?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joepser
  • Startdatum Startdatum
J

Joepser

Hallo,
Als ik op mijn apple tv op computers klik, dan geeft ie aan thuisdeling in te schakelen in Itunes, alleen, dit heb ik al gedaan. En toch geeft ie dit aan... Rara hoe kan dat. Weet iemand mij of die hiermee kan helpen?
Alvast dank!
Joep
 
Terug
Bovenaan