Beste allemaal,
Ik heb een nieuwe Apple MacBook Pro 2015 Yosemite.
Als ik een email wil verzenden, krijg ik de melding dat de uitgaande SMPT server de opdracht weigert omdat het wachtwoord of de gebruikersnaam niet goed zouden zijn. Soms ook de melding dat bij gebruik van poort 587 een wachtwoord vereist is.
Als gebruik.naam heb ik mijn volledige e-mailadres gebruikt. Het wachtwoord is volgens mij ook correct. (In 'Mijn Ziggo' het WW ook al gewijzigd)
Het hele stappenplan van Ziggo heb ik ook doorlopen,maar zonder resultaat. De procedure daar is voor Mavericks geschreven en ik heb Yosemite. Dit houdt volgens mij in dat de laatste stappen niet overeen komen met mijn MacBook.
Mijn originele adres is nog @home. Ik heb ook een nieuw adres aangemaakt met @ziggo, maar dat geeft hetzelfde probleem
Verzenden en ontvangen met mijn IPad en iPhone gaat probleemloos.
Ik zal ergens een instelfout maken, maar ik weet echt niet waar.
Ik hoop dat iemand mij hier kan en wil helpen
Groet
Willem
Ik heb een nieuwe Apple MacBook Pro 2015 Yosemite.
Als ik een email wil verzenden, krijg ik de melding dat de uitgaande SMPT server de opdracht weigert omdat het wachtwoord of de gebruikersnaam niet goed zouden zijn. Soms ook de melding dat bij gebruik van poort 587 een wachtwoord vereist is.
Als gebruik.naam heb ik mijn volledige e-mailadres gebruikt. Het wachtwoord is volgens mij ook correct. (In 'Mijn Ziggo' het WW ook al gewijzigd)
Het hele stappenplan van Ziggo heb ik ook doorlopen,maar zonder resultaat. De procedure daar is voor Mavericks geschreven en ik heb Yosemite. Dit houdt volgens mij in dat de laatste stappen niet overeen komen met mijn MacBook.
Mijn originele adres is nog @home. Ik heb ook een nieuw adres aangemaakt met @ziggo, maar dat geeft hetzelfde probleem
Verzenden en ontvangen met mijn IPad en iPhone gaat probleemloos.
Ik zal ergens een instelfout maken, maar ik weet echt niet waar.
Ik hoop dat iemand mij hier kan en wil helpen
Groet
Willem