E
elisa
De afgelopen jaren verschillende vrienden met een Apple Mac Airport netwerk op Casema gezet. Geen probleem, maar ze hadden wel een schrijven van Casema gekregen met de nodige gegevens.
Ik zit net nieuw bij Casema. Met de ethernetkabel aan de kabelmodem heb ik geen problemen. Verbinding oke.
Met ethernetkabel in de Airport gestoken en mijn computer draadloos verbonden met de Airport: geen problemen. Alleen kunnen de andere computers in het netwerk geen verbinding maken met casema. Dit is eigenlijk vreemd. Ik heb geen firewalls of beveiligingen ingesteld.
Voor de zekerheid wil ik even verifieren of onderstaande gegevens juist zijn en of ze zo ingesteld moeten worden:
Configure: using DHCP
Router: 83:87:44:1
DNS server: 83:80:1:236
Tenzij er nog iets niet oke zit bij Ziggo/Casema. Dan kan ik het zoeken naar de fout voorlopig staken.
elisa
Ik zit net nieuw bij Casema. Met de ethernetkabel aan de kabelmodem heb ik geen problemen. Verbinding oke.
Met ethernetkabel in de Airport gestoken en mijn computer draadloos verbonden met de Airport: geen problemen. Alleen kunnen de andere computers in het netwerk geen verbinding maken met casema. Dit is eigenlijk vreemd. Ik heb geen firewalls of beveiligingen ingesteld.
Voor de zekerheid wil ik even verifieren of onderstaande gegevens juist zijn en of ze zo ingesteld moeten worden:
Configure: using DHCP
Router: 83:87:44:1
DNS server: 83:80:1:236
Tenzij er nog iets niet oke zit bij Ziggo/Casema. Dan kan ik het zoeken naar de fout voorlopig staken.
elisa