- Berichten
- 16.915
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Apple maakt OS X Mavericks gratis
Door Olaf van Miltenburg, dinsdag 22 oktober 2013 19:26
Apple heeft aangekondigd dat de nieuwste versie van zijn OS X-besturingssysteem, Mavericks, gratis verkrijgbaar is. Mavericks brengt onder andere finder-tabs, tags, Maps en iBooks naar het OS. Daarnaast zijn er verbeteringen bij Safari, notificaties, calendar en de accuduur.
Apple heeft voor het eerst zijn nieuwe OS X-versie gratis gemaakt, voor zowel Lion-, Mountain Lion-en Snow Leopard-gebruikers. De software is vanaf dinsdag als app te downloaden en te installeren. OS X Server 3.0 heeft Mavericks nodig en is in de Mac App Store te krijgen voor 17,99 euro.
De nieuwe OS X-versie brengt een aantal zichtbare en een reeks minder zichtbare functionaliteiten naar het besturingssystemen. Een van de meest zichtbare toevoegingen is tabs bij de Finder. De gebruiker kan meerdere tabs in een enkele Finder-venster openen en ook afzonderlijke vensters bij tabs onderbrengen zodat ze in een enkel venster gegroepeerd worden. Lees meer...
Bron: Tweakers.net
Door Olaf van Miltenburg, dinsdag 22 oktober 2013 19:26
Apple heeft aangekondigd dat de nieuwste versie van zijn OS X-besturingssysteem, Mavericks, gratis verkrijgbaar is. Mavericks brengt onder andere finder-tabs, tags, Maps en iBooks naar het OS. Daarnaast zijn er verbeteringen bij Safari, notificaties, calendar en de accuduur.
Apple heeft voor het eerst zijn nieuwe OS X-versie gratis gemaakt, voor zowel Lion-, Mountain Lion-en Snow Leopard-gebruikers. De software is vanaf dinsdag als app te downloaden en te installeren. OS X Server 3.0 heeft Mavericks nodig en is in de Mac App Store te krijgen voor 17,99 euro.
De nieuwe OS X-versie brengt een aantal zichtbare en een reeks minder zichtbare functionaliteiten naar het besturingssystemen. Een van de meest zichtbare toevoegingen is tabs bij de Finder. De gebruiker kan meerdere tabs in een enkele Finder-venster openen en ook afzonderlijke vensters bij tabs onderbrengen zodat ze in een enkel venster gegroepeerd worden. Lees meer...
Bron: Tweakers.net
Laatst bewerkt door een moderator: