- Berichten
- 2.376
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ios 8.02 op mijn ipad gezet, wifi blijft maar slecht, als er niks meer openstaat blijft het tandwieltje maar draaien in safari, oftewel hij blijft maar zoeken, heb erg spijt van de update.
. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?
. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?

Vanavond 8.1 inderdaad. Ik ervaar overigens geen WiFi-problemen met de iPhone 6, 5S en iPad 3 (die overigens ook gewoon een Retina-scherm heeft).