• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Apple Airport extreme (n)/vragen bekabeling

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Kasper1985
  • Startdatum Startdatum
K

Kasper1985

Goedendag,

Ik vroeg mij af of iemand ervaringen heeft met de Apple airport extreme icm fiber power. Ik heb het 60 abbo genomen dus dat zou geen probleem moeten opleveren lijkt me ?

Ook een vraag over bekabeling: ik lees hier wel eens CAT5 en CAT6 nou blijft mijn kennis haken bij de standaard ethernet kabeltjes die worden geleverd bij bijvoorbeeld een ADSL modem. Heb ik echt die CAT6 kabels nodig voor fiber power ? Zijn deze heel veel duurder dan "standaard" kabels en waar kan ik ze kopen ? Moet ik hiervoor naar een speciaalzaak ofzo ?

Kasper
 
CAT6 kabels zijn absoluut niet duur.

Ik zal je per PB even een linkje sturen waar ik laast kant en klare kabels kocht voor een prikkie.
 
Dank !

Maar blijft de vraag is het nodig of is het overdreven ? Merk je echt verbetering met cat6 kabels ?

Kasper
 
Ik denk van niet maar als je aan het maximum van de datacapaciteit komt dan misschien wel.

Ik vond het prijsverschil tussen cat5e en cat6 zo weinig dat ik voor de laatste ging.
 
Terug
Bovenaan