• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

App werkt wel, inloggen lukt, tv kijken lukt niet

  • Onderwerp starter MaikelCrutzen
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vertelt wel erg weinig :?
Draai de diagnose maar een keer.
 
De diagnose heb ik al meerdere malen gedraaid: álles werkt naar behoren.
Van Ziggo kreeg ik een berichtje dat ik misschien het maximale aantal bereikt had. Maar ik draai het maar op 2 apparaten. Ook op de S4 van mijn vrouw is de diagnose helemaal goed, maar krijg ik ook geen tv.
 
Nee, tv kijken via de Ziggo TV-app.
 
Zo lang je niet uitlegt wat je doet, wat je ziet gebeuren, welke schermen wel of niet werken, of je TV beeld ziet op de overzichtpagina, welk apparaat je gebruikt etc, desnoods met screenshots zul je niet echt een antwoord krijgen.

Je probleem uitleg is nu zo summier dat niemand hier iets zinnigs over kan zeggen.
 
Wat er bedoeld wordt is dat alles in de app werkt, behalve live tv kijken. Bij mij werkt live TV kijken ook al weken niet meer in de app. Ben al aan het kijken of er een alternatief is. De publieke omroep kan je wel met de NPO app kijken.
 
Wat JG van Straten zegt klopt helemaal
 
Wat er bedoeld wordt is dat alles in de app werkt, behalve live tv kijken. Bij mij werkt live TV kijken ook al weken niet meer in de app. Ben al aan het kijken of er een alternatief is. De publieke omroep kan je wel met de NPO app kijken.

Wat JG van Straten zegt klopt helemaal

Jullie zeggen helaas beiden niet wat er nu precies misgaat.
Bij mij werkt het op een ipad prima.

Wat voor apparaat gebruiken jullie om te kijken ?
Zie je op het homescherm wel de "stills" van de tv kanalen ?
Start het tv programma niet of stopt het ?
Krijg je een foutmelding ?
Etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan