Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag van Ziggo naar Caiway via fiber overgestapt (omdat Ziggo in mijn regio niet op de fiber wilde).
WAT EEN TELEURSTELLING!
Zeer moeizame installatie (40 min. met een medewerker aan de telefoon gehangen!)
Nu: Geen HD beeldkwaliteit ! (in 2022??)
Geluid zacht en raar
GEEN NETFLIX!!!!
TV met geen mogelijkheid aan/uit te schakelen met de Caiway a b.
Op m'n knieen terug naar Ziggo!!
Alle zaken die je benoemd kloppen niet.
HD is er op zo goed als alle kanalen. Heb je de HDMI wel in de goede poort? CEC poort?
Er is een truukje voor de afstandsbediening, moet ik even voor je opzoeken.
Geluid is gewoon goed stereo en Dolby op dit moment op enkele kanalen (komt terug op alle geschikte kanalen)
Kijk ook even in het instellingenmenu of daar alles goed staat en/of doe via daar een herstart.
Netflix wist je al, dat is dus helemaal geen verrassing.
Afhankelijk van je tv is morgen de tv app te downloaden waarmee je via je tv ipv de decoder kunt kijken.
@Henk Waardenburg, ben je ook niet iets te snel met al je conclusies? Soms moet je ff wennen aan iets nieuws en wat instellingen veranderen.
Verder kan iedereen met een internetverbinding Netflix 'ontvangen'. Dat het niet via de tv decoder kan is jammer, maar er zijn zoveel alternatieven die vaak veel beter werken (google tv/apple tv/chromecast/smart tv/etc...)