• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

App probleem

Berichten
667
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
Ik heb al een paar weken het probleem dat ik de filmpjes in de Panorama App niet kan afspelen. Op de plaats waar eerst een still van het filmpje stond staat nu een icoontje. (zie bijlage).

Is dit een algemeen probleem of is dat alleen bij mij? Hoe kan dit opgelost worden?
Iemand die hier iets over kan zeggen?
 

Bijlagen

  • 20150125_133539.jpg
    20150125_133539.jpg
    2,8 MB · Weergaven: 118
Hoi Gertjan,

Ik heb dit op op de afdeling kunnen reproduceren. Ik zet het door naar de verantwoordelijke afdeling om dit verder uit te zoeken.
 
Terug
Bovenaan