- Berichten
- 667
- Internet
- KPN
- Digitale TV
- KPN
Ik heb al een paar weken het probleem dat ik de filmpjes in de Panorama App niet kan afspelen. Op de plaats waar eerst een still van het filmpje stond staat nu een icoontje. (zie bijlage).
Is dit een algemeen probleem of is dat alleen bij mij? Hoe kan dit opgelost worden?
Iemand die hier iets over kan zeggen?
Is dit een algemeen probleem of is dat alleen bij mij? Hoe kan dit opgelost worden?
Iemand die hier iets over kan zeggen?
