R
RemonV
Vorige week heb ik Ziggo alles-in-één Plus aangevraagd.
Als voorbereiding heb ik een TRAS-1000/B geplaatst in de meterkast:
Ik verwacht het installatiepakket volgende week, maar ik zat zojuist alvast de online installatiehandleiding door te nemen die op de website van Ziggo staat.
Daarin zag ik dat er een Twist&Lock AOP wordt meegeleverd.
Bij het monteren van mijn AOP heb ik hier geen rekening mee gehouden. Enkele jaren geleden heb ik bij diverse kennissen hun alles-in-één pakket geïnstalleerd en telkens werd er een losse splitter meegeleverd die gewoon in de wandcontactdoos kon worden gestoken, meer niet.
De nieuwe situatie ter illustratie:
Nu wekt dit een aantal vragen bij mij op:
Hoef ik alleen het afdekplaatje van mijn TRAS-1000/B te vervangen zoals in de handleiding staat? Of is het binnenwerk daadwerkelijk anders of zelfs beter?
De afdekkap/schaal die over het eindresultaat gaat, hoe breed is die? Zoals te zien op de eerste foto in dit bericht, heb ik maar minimale marge om iets over de wandcontactdoos heen te schuiven.
Met vriendelijke groet,
Remon
Als voorbereiding heb ik een TRAS-1000/B geplaatst in de meterkast:
Ik verwacht het installatiepakket volgende week, maar ik zat zojuist alvast de online installatiehandleiding door te nemen die op de website van Ziggo staat.
Daarin zag ik dat er een Twist&Lock AOP wordt meegeleverd.
Bij het monteren van mijn AOP heb ik hier geen rekening mee gehouden. Enkele jaren geleden heb ik bij diverse kennissen hun alles-in-één pakket geïnstalleerd en telkens werd er een losse splitter meegeleverd die gewoon in de wandcontactdoos kon worden gestoken, meer niet.
De nieuwe situatie ter illustratie:
Nu wekt dit een aantal vragen bij mij op:
Hoef ik alleen het afdekplaatje van mijn TRAS-1000/B te vervangen zoals in de handleiding staat? Of is het binnenwerk daadwerkelijk anders of zelfs beter?
De afdekkap/schaal die over het eindresultaat gaat, hoe breed is die? Zoals te zien op de eerste foto in dit bericht, heb ik maar minimale marge om iets over de wandcontactdoos heen te schuiven.
Met vriendelijke groet,
Remon
