Iemand ervaring met de Anysee?
Sinds de omzetting krijg ik totaal geen zenders meer.
Ik heb al diverse TPL bestanden geprobeert, maar wat ik ook doe, hij vind helemaal niks. In de 'signal monitor' geeft ie bij 'signal strength' 100% aan, maar bij de 'signal quality' 0%
Als ik bij Windows Media Center kanalen wil gaan zoeken, blijft ie op het eerste puntje tot in de eeuwigheid hangen bij het 'downloaden van tv instellingen'.
Sinds de omzetting krijg ik totaal geen zenders meer.
Ik heb al diverse TPL bestanden geprobeert, maar wat ik ook doe, hij vind helemaal niks. In de 'signal monitor' geeft ie bij 'signal strength' 100% aan, maar bij de 'signal quality' 0%
Als ik bij Windows Media Center kanalen wil gaan zoeken, blijft ie op het eerste puntje tot in de eeuwigheid hangen bij het 'downloaden van tv instellingen'.
