• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Anysee

  • Onderwerp starter Onderwerp starter qpc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

qpc

Berichten
111
Iemand ervaring met de Anysee?
Sinds de omzetting krijg ik totaal geen zenders meer.
Ik heb al diverse TPL bestanden geprobeert, maar wat ik ook doe, hij vind helemaal niks. In de 'signal monitor' geeft ie bij 'signal strength' 100% aan, maar bij de 'signal quality' 0%
Als ik bij Windows Media Center kanalen wil gaan zoeken, blijft ie op het eerste puntje tot in de eeuwigheid hangen bij het 'downloaden van tv instellingen'.
 
Die heb ik allemaal al gehad.... Dat is dus ook niet het probleem.
 
Geen problemen hier. Opnieuw de TP scan uitgevoerd in CNO, en vervolgens in WMC opnieuw de TV Setup doorgelopen.

Enige probleem is dat de kanaalindeling niet klopt. Heb het aangepaste "Philips" netwerk-id geprobeerd, maar dat lijkt niet de oplossing.

Als MCE niet draait kloppen die grafieken in CNO trouwens niet. Heb je de TV setup helemaal opnieuw doorlopen? Als ik een TP scan heb gedaan werkt het zoeken naar meer zenders niet altijd, terwijl de TV setup opnieuw doen wel helpt.
 
Geen problemen hier. Opnieuw de TP scan uitgevoerd in CNO, en vervolgens in WMC opnieuw de TV Setup doorgelopen.

Enige probleem is dat de kanaalindeling niet klopt. Heb het aangepaste "Philips" netwerk-id geprobeerd, maar dat lijkt niet de oplossing.

Als MCE niet draait kloppen die grafieken in CNO trouwens niet. Heb je de TV setup helemaal opnieuw doorlopen? Als ik een TP scan heb gedaan werkt het zoeken naar meer zenders niet altijd, terwijl de TV setup opnieuw doen wel helpt.

Als ik een TP-scan uitvoer, krijg ik alleen de frequency 442000 8MHz 6875KSps 256QAM te zien.
Of ik nu dit gebruik of een geimporteerde TPL-list, het maakt niet uit.
Zogauw ik WMC opstart en de 'wizzard' tv-instellingen doorloop, blijft ie hangern na het invoeren van de postcode en het akkoord gaan van de gebruikersovereenkomst bij "gegevens voor tv-instellingen downloaden"
Daar loopt normaal gesproken zo'n balkje onder die de voortgang weergeeft, maar bij mij blijft datr balkje op het eerste puntje staan, hoe lang ik ook wacht......
 
Ik ben er uit!

Bij mij lag het blijkbaar aan WMC zelf en niet aan de Anysee.
Ik heb WMC verwijderd, opnieuw opgestart, toen weer toegevoegd en hij werkt!
 
Mooi zo. Zijn bij jou de kanalen ook zo raar? De HD zenders beginnen bij mij bij 925.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan