• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Any news?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Clayton
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een jaar nog steeds geen nieuws? de Scientific Atlanta HDTV PVR werd op 23 mei 2007 aangekondigd. Dus een jaar geleden. Wel erg lang om te testen!:?
Volgens mij moeten de tests zelfs nog beginnen....
 
Volgens mij moeten de tests zelfs nog beginnen....

Geen eigen opname van welk HD programma (sport ,NG en discovery) dan ook dit jaar?

BEDANKT Ziggo!!!!

Of toch een Humax?

Misschien kan anoniem hier iets over zeggen???

Kees:shock:
 
Wat ik me dan afvraag: Is het zo dat het ding alleen maar werkt binnen het oude Casema gebied, of dat de VOD diensten alleen beschikbaar zijn in het Casema gebied? Ik heb momenteel de Samsung HDTV decoder, maar ik wil graag een HDTV decoder met opname functionaliteit. Als deze een beetje behoorlijk werkt, dan wil ik die dus wel hebben. Dat ik voorlopig geen VOD heb, daar lig ik eigenlijk niet wakker van.
 
Deze ontvanger gaat natuurlijk werken in het hele Ziggo gebied, echter Casema is destijds begonnen met het testen van het systeem en het IP-netwerk waarop de Scientific draait.
 
Ja, dat klopt. Ik zie Ziggo er echter voor aan om ervoor te zorgen dat de decoder het niet doet in plaatsen waarvoor hij nog niet vrijgegeven is.
 
Enkele dringende vragen

Beste Anoniem,

Betreffende de Scientific Atlanta Explorer 8455DVB heb ik de volgende vragen en ik denk velen met mij:
1: Kun je ons een datum geven wanneer deze beschikbaar komt?
2: Waar en wanneer kan ik hem bestellen of kopen?
3: Wat wordt de prijs?
4: Kun je ons wat technische specificaties geven?
5: Hoe zijn de voorlopige testresultaten?

Ik snap ook wel dat je antwoorden onder voorbehoud zijn, maar toch.

Ik zit al ongeveer een half jaar te wachten, vandaar deze vragen.

Bij voorbaat dank


Kees.:roll:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan