D
DannyNMGN
Vertel hier uw ervaringen naarmate u meerdere UPC Helpdesk Medewerkers aan de telefoon hebt gehad.
Mijn ervaring:
Onze modem (Terayon) was destijds een x doorgebrand en die kerel van Chello aan de telefoon zei al meteen: "Wat is uw postcode en huisnummer ? Jah sorry er is een storing... Onze excuses... bla bla bla..."
Nou lekker... na 2 dagen nog maar een x gebeld:
Dus ik vraag ze of de storing al verholpen is...
Zegt die kerel: "Storing ? Maar is is geen storing geweest meneer" Na lang geklungel en geping en kijken op de modem kwamen we erachter dat het modem gewoon kapot was !
Ik boos dus maarjah... wat doe je eraan...
Ze hebben wel hun excuses aangeboden via een brief...
Vertel me ook jullie ervaringen...
Greetzz Danny
Dit was trouwens in de 1e week al...
Volgends de monteur was het modem van tevoren al beschadigt...
Mijn ervaring:
Onze modem (Terayon) was destijds een x doorgebrand en die kerel van Chello aan de telefoon zei al meteen: "Wat is uw postcode en huisnummer ? Jah sorry er is een storing... Onze excuses... bla bla bla..."
Nou lekker... na 2 dagen nog maar een x gebeld:
Dus ik vraag ze of de storing al verholpen is...
Zegt die kerel: "Storing ? Maar is is geen storing geweest meneer" Na lang geklungel en geping en kijken op de modem kwamen we erachter dat het modem gewoon kapot was !

Ik boos dus maarjah... wat doe je eraan...
Ze hebben wel hun excuses aangeboden via een brief...
Vertel me ook jullie ervaringen...
Greetzz Danny
Dit was trouwens in de 1e week al...
Volgends de monteur was het modem van tevoren al beschadigt...