Antwoorden medewerkers UPC verschillen noggal !

  • Onderwerp starter DannyNMGN
  • Startdatum
D

DannyNMGN

Vertel hier uw ervaringen naarmate u meerdere UPC Helpdesk Medewerkers aan de telefoon hebt gehad.
Mijn ervaring:

Onze modem (Terayon) was destijds een x doorgebrand en die kerel van Chello aan de telefoon zei al meteen: "Wat is uw postcode en huisnummer ? Jah sorry er is een storing... Onze excuses... bla bla bla..."

Nou lekker... na 2 dagen nog maar een x gebeld:
Dus ik vraag ze of de storing al verholpen is...
Zegt die kerel: "Storing ? Maar is is geen storing geweest meneer" Na lang geklungel en geping en kijken op de modem kwamen we erachter dat het modem gewoon kapot was ! >:(
Ik boos dus maarjah... wat doe je eraan...
Ze hebben wel hun excuses aangeboden via een brief...

Vertel me ook jullie ervaringen...

Greetzz Danny



Dit was trouwens in de 1e week al...
Volgends de monteur was het modem van tevoren al beschadigt...
 
B

Breadband

dat heb je bij alle bedrijven - KPN - Wehkamp etc etc dus ook bij Chello...

De beste PROFS zijn 2 jaar geleden bij chello ontslagen.. dat hebben ze ook bij de klantenservice en afdeling verkoop van UPC gedaan.... they knew 2 much.. en nu hebben ze tuttebollen die wel wat weten, maar niet zoveel als je begrijp wat ik bedoel...



9 op de 10 van alle managers binnen UPC zijn corrupt!
 
Bovenaan