• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Antenneversterker van UPC geeft geen beter beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hotdog
  • Startdatum Startdatum
H

hotdog

Hallo,
:)
Vanmiddag bij UPC een meterkastantenneversterker gekocht, maar ik zie geen verbetering in het beeld? Weet iemand waar door dat komt, vergeet ik misschien iets of zo?


groet,
:-\
hotdog
 
Welkom,

Van welke kwaliteit is de binnenbekabeling?

Test eens met een tijdelijke kabel van goede beter kwaliteit over de vloer vanaf de meterkast naar een toestel.

suc6
 
hotdog zei:
Hallo,
:)
Vanmiddag bij UPC een meterkastantenneversterker gekocht, maar ik zie geen verbetering in het beeld? Weet iemand waar door dat komt, vergeet ik misschien iets of zo?
Kan een draadbreuk zijn, heb ik ook gehad in mijn nieuwe huis versterker gaf ook geen verbetering. Toen de coaxkabel vervangen en probleem was weg. Lengte van de draad speelt ook een rol.
 
stifler zei:
Kan een draadbreuk zijn, heb ik ook gehad in mijn nieuwe huis versterker gaf ook geen verbetering. Toen de coaxkabel vervangen en probleem was weg. Lengte van de draad speelt ook een rol.

En een goede kabel, zoals de koka 799 :)
 
als je binnenkomend signaal al vol ruis zit heeft een versterker ook geen nut,
dan versterk je de ruis gewoon mee,
ik zou zeggen sluit eens een TV rechtstreeks met een korte goede KabelKeur kabel aan op je binnenkomende aansluiting.
is het beeld dan ook slecht , moet je met UPC bellen, want dan is het 90% zeker een fout van UPC
 
Terug
Bovenaan