H
hotdog
Hallo,

Vanmiddag bij UPC een meterkastantenneversterker gekocht, maar ik zie geen verbetering in het beeld? Weet iemand waar door dat komt, vergeet ik misschien iets of zo?
groet,

hotdog

Vanmiddag bij UPC een meterkastantenneversterker gekocht, maar ik zie geen verbetering in het beeld? Weet iemand waar door dat komt, vergeet ik misschien iets of zo?
groet,

hotdog