• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Animal planet HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter superstippie
  • Startdatum Startdatum
S

superstippie

Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum, dus ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is.
Kan iemand mij vertellen of we binnen afzienbare tijd ook Animal planet HD bij UPC kunnen verwachten ?

Ik zou dat een hele goede toevoeging aan het HD pakket vinden :6.
 
Vind ik ook, lijkt me super !!
Helaas geen vermelding van dien aard gezien de laatste tijd >:(
Goeie tip, National Geographic HD heeft vaak goeie wildlife documentaires. :6
 
Dat weet niemand. Als er bij UPC nieuwe zenders worden toegevoegd kan je dat bijna overal lezen, maar als laatste bij UPC zelf. Communiceren is namelijk niet de favouriete hobby van UPC. Bovendien is het beleid bij UPC er op gericht de klant zo lang mogelijk in het ongewisse te laten dus het enige wat je vaak hoort is "we zijn nog in gesprek" of "de onderhandelingen lopen nog".

Wat we wél weten is dat er nog wat HD zenders aan zitten te komen de komende maanden met als voornaamste kandidaten de HD zenders van de SBS Groep. Bovendien is men nog in gesprek (is ie weer) met de BBC over BBC-HD. Welke versie dat gaat worden, de Engelse of de Internationale, is men nog niet over uit.
 
Akoni zei:
Vind ik ook, lijkt me super !!
Helaas geen vermelding van dien aard gezien de laatste tijd >:(
Goeie tip, National Geographic HD heeft vaak goeie wildlife documentaires. :6

Ja dat wel maar vaak niet native hd, zie heelveel upscaled rotzooi voorbijkomen daar, eenigste die echt 24/7 HD uitzend is DiscoveryHD Showcase.
 
Ja dat wel maar vaak niet native hd, zie heelveel upscaled rotzooi voorbijkomen daar

Kijk jij deze week maar eens naar Mother Warthog of wild russia en kom dat dan nog maar eens een keertje roepen, dacht 't niet!
Oh ja vergat de woorden, brak, brakke of bagger erg populair op dit forum, ook upscaled is nog altijd beter dan SD hoor !!
 
Met Discovery HD Showcase ben ik ook heel blij. ;D
En omdat Animal Planet onderdeel is van het Discovery imperium denk ik dat ik daar ook heel blij mee zal zijn.

Aan National Geograpic alleen heb ik niet genoeg :-\
 
Aan National Geograpic alleen heb ik niet genoeg
Ik ook niet, maar Arthur 29 heeft gelijk, ik vrees dat we nog heeeeel lang kunnen wachten :(
Ik snap niet dat UPC het nog niet heeft toegoegd, ze staan zich er op voor, dat ze er voor de "Whole Family "zijn, kijk maar eens naar al die kinder zenders/pakketen.
Nou dan is Animal Planet HD wel een zender bij uitstek!! (kijken jullie even mee, heren web care medewerkers) ??
 
Akoni zei:
Kijk jij deze week maar eens naar Mother Warthog of wild russia en kom dat dan nog maar eens een keertje roepen, dacht 't niet!
Oh ja vergat de woorden, brak, brakke of bagger erg populair op dit forum, ook upscaled is nog altijd beter dan SD hoor !!

Heb je gelezen wat hij schreef? Of heb je ADHD en moet zonder lezen toch reageren?
 
Akoni zei:
Kijk jij deze week maar eens naar Mother Warthog of wild russia en kom dat dan nog maar eens een keertje roepen, dacht 't niet!
Oh ja vergat de woorden, brak, brakke of bagger erg populair op dit forum, ook upscaled is nog altijd beter dan SD hoor !!

Lezen is ook een vak apart he, ik zeg niet alles is Native HD, jij maakt er gelijk van dat niets HD is.
 
Of heb je ADHD en moet zonder lezen toch reageren
In deze verwijs ik graag even naar de heer A.Einstein een bekend ADHDer .(niks mis mee)
En nu stop ik anders gaan we off-topic. :-X
 
Terug
Bovenaan