A
Alex_ghbs
Hallo,
Ik ben sinds kort in het bezit van de humax hd decoder.
Het probleem is dat als ik iets anders wil gebruiken als source, bijvoorbeeld een laptop, dan "pakt" hij hem niet.
Als ik op de afstandsbediening op "souce" druk, dan geeft het kastje wel aan dat ik op een knop druk, maar er gebeurt gewoon niks...
Is er iemand hier die dat probleem ook heeft of er in elk geval een oplossing voor heeft?
Alexander
Ik ben sinds kort in het bezit van de humax hd decoder.
Het probleem is dat als ik iets anders wil gebruiken als source, bijvoorbeeld een laptop, dan "pakt" hij hem niet.
Als ik op de afstandsbediening op "souce" druk, dan geeft het kastje wel aan dat ik op een knop druk, maar er gebeurt gewoon niks...
Is er iemand hier die dat probleem ook heeft of er in elk geval een oplossing voor heeft?
Alexander