• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Andere abonnement vormen?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ne0n
  • Startdatum Startdatum
N

Ne0n

Komen er binnenkort ook andere abonnementen?
bijvoorbeeld:
10 Mbps voor €5,- p/m o.i.d. en dan misschien €55,- p/j.

Als dat zou kunnen word ik waarschijnlijk wel een klant.

Ik heb namelijk een 'power' internet verbinding en dan is 24 Mbps natuurlijk te veel van het goeie (en te duur).
8)
 
Geloof je het zelf? Denk niet dat je zo een abo ooit hoeft te verwachten bij UPC, tenzij de markt situatie ineens extreem veranderd. 5 euro per maand en dan ook nog eens korting als je een heel jaar betaalt....hebben ze ook nog nooit gedaan...jammer maar helaas.

Al eens aan een 3=2 abo gedacht?
 
LawOfTheStraw zei:
Geloof je het zelf? Denk niet dat je zo een abo ooit hoeft te verwachten bij UPC, tenzij de markt situatie ineens extreem veranderd. 5 euro per maand en dan ook nog eens korting als je een heel jaar betaalt....hebben ze ook nog nooit gedaan...jammer maar helaas.

Al eens aan een 3=2 abo gedacht?

Dit heeft toch niks met UPC te maken, behalve dan dat het exclusief voor UPC klanten is ???
 
Ne0n zei:
Dit heeft toch niks met UPC te maken, behalve dan dat het exclusief voor UPC klanten is ???

3=2 exclusief voor UPC klanten?
Bedoel je dat nu te zeggen?

Natuurlijk is dat niet waar. Ook voor nieuwe klanten hoor.
 
https://chelloo.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=114&Itemid=229
 
Aha....

Het gaat over het Usenet-abonnement..... :o
Dat had ik totaal verkeerd begrepen, ik dacht dat je het had over UPC abonnementen!

Misschien kan iemand het onderwerp veranderen zodat het duidelijk is.
Maar ik dacht dat er geen andere vorm kwam, het is specifiek voor de Extreme gebruikers gemaakt.
 
Ahhh oepsie...zie nu inderdaad pas waar dit topic onder is geplaatst.. :embarassed:
 
Robert Koopman zei:
Maar ik dacht dat er geen andere vorm kwam, het is specifiek voor de Extreme gebruikers gemaakt.

one size fits all
(ook niet extreme gebruikers zijn natuurlijk welkom)
 
Ja heel leuk allemaal.
Maar dan betaal ik dus voor iets waar ik maar een kwart van gebruik.

Lijkt me niet handig :shocked2:
 
Terug
Bovenaan