N
Ne0n
Komen er binnenkort ook andere abonnementen?
bijvoorbeeld:
10 Mbps voor €5,- p/m o.i.d. en dan misschien €55,- p/j.
Als dat zou kunnen word ik waarschijnlijk wel een klant.
Ik heb namelijk een 'power' internet verbinding en dan is 24 Mbps natuurlijk te veel van het goeie (en te duur).

bijvoorbeeld:
10 Mbps voor €5,- p/m o.i.d. en dan misschien €55,- p/j.
Als dat zou kunnen word ik waarschijnlijk wel een klant.
Ik heb namelijk een 'power' internet verbinding en dan is 24 Mbps natuurlijk te veel van het goeie (en te duur).





