• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Andere aanbieders kabel telefonie

Berichten
261
Internet
  1. Ziggo
Ik ben op zoek naar andere aanbieders van kabel telefonie omdat ik met UPC al 3 keer in korte tijd storing heb gehad en dus zowel niet kon bellen als gebeld worden!
 
Als je in een UPC gebied woont zul je geen andere aanbieders van kabeltelefonie vinden (UPC heeft in UPC gebieden een monopolie op de kabel). Alternatieven via een ADSL verbinding zijn er zat: er is bijna geen ADSL aanbieder die tegenwoordig geen telefonie biedt.
 
En ook geen enkele andere aanbieder waarbij je nooit een storing zal hebben. :(

Heeft de Klantenservice je niet kunnen helpen bij het oplossen van je probleem, of eventueel een UPC-helper op dit forum???
 
Dat er bij andere aanbieders ook storingen zijn weet ik maar bij UPC is het wel heel extreem. In ongeveer 2 maanden al 3 keer storing waarbij ik zowel niet kan bellen als gebeld worden. Er is geen peil meer op te trekken wanneer de telefoon het wel en niet doet vandaar mijn vraag.
 
Dat had ik begrepen, maar kan daar dan niets aan worden gedaan?
Ik bedoel, er moet toch een technische reden zijn voor deze uitval die oplosbaar moet zijn?
Het is niet zo dat bij alle klanten dit probleem zich voordoet. :embarassed:
 
Afgelopen zaterdag is er een monteur geweest die constateerde dat het modem kapot was! Hij zei dat hier regelmatig problemen mee waren en heeft geregeld dat we zonder extra kosten digitale telefonie zouden krijgen. Nu, na 3 werkdagen doet de telefoon het nog steeds niet. (is wel i.c.m. nummerbehoud maar toch)
 
richard zei:
Afgelopen zaterdag is er een monteur geweest die constateerde dat het modem kapot was! Hij zei dat hier regelmatig problemen mee waren en heeft geregeld dat we zonder extra kosten digitale telefonie zouden krijgen. Nu, na 3 werkdagen doet de telefoon het nog steeds niet. (is wel i.c.m. nummerbehoud maar toch)

Heb je opnieuw de helpdesk al gebeld?
Wellicht is er iets fout gegaan met het omzetten naar voip.
 
heb je al eens naar je telefoon gekeken -instellingen /de juiste telefoon.???
kijk daar ook eens naar suc6
 
Ik heb contact opgenomen met 1 van de upc medewerkers hier op het forum en toen was het binnen 2 dagen geregeld. Is volgens mij meer door de instelling van sommige upc medewerkers dan door andere problemen dat het zo lang duurde
 
Terug
Bovenaan