• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ander modem,

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

clafleur

Een paar weken terug heb ik bij Ziggo een nieuw modem aangevraagd, daar ik nog een oud modem had dat niet draadloos was,

De medewerker heeft mij direct een modem toegestuurd, bij het uitpakken van dit " nieuwe " modem kwam er een penetrante sigarettenlucht uit de verpakking van dit modem, :?

Het is een zgn. refurbished modem, na een moeizame installatie had ik internet, de lampjes branden vaag en het wifi gedeelte van het modem bleek stuk te zijn van het apparaat, :sad:

In de kamer stonk het zelfs naar sigaretten toen het modem een tijdje aan stond!, :shock:

Dus Ziggo maar gebeld voor een nieuw modem, en nu maar hopen dat ik nu een nieuw modem krijg...,

Het is mij een raadsel dat Ziggo haar klanten deze rommel toestuurd, dit hoort nieuw te zijn!, dit spul kost Ziggo weinig en de kans op storingen is groter met die oude rommel, klanten betalen voor goed internet en daar hoort goed materiaal bij,

Ik hoop echt dat Ziggo stopt met deze verkeerde bezuiniging.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
re

Een paar weken terug heb ik bij Ziggo een nieuw modem aangevraagd, daar ik nog een oud modem had dat niet draadloos was,

De medewerker heeft mij direct een modem toegestuurd, bij het uitpakken van dit " nieuwe " modem kwam er een penetrante sigarettenlucht uit de verpakking van dit modem, :?

Het is een zgn. refurbished modem, na een moeizame installatie had ik internet, de lampjes branden vaag en het wifi gedeelte van het modem bleek stuk te zijn van het apparaat, :sad:

In de kamer stonk het zelfs naar sigaretten toen het modem een tijdje aan stond!, :shock:

Dus Ziggo maar gebeld voor een nieuw modem, en nu maar hopen dat ik nu een nieuw modem krijg...,

Het is mij een raadsel dat Ziggo haar klanten deze rommel toestuurd, dit hoort nieuw te zijn!, dit spul kost Ziggo weinig en de kans op storingen is groter met die oude rommel, klanten betalen voor goed internet en daar hoort goed materiaal bij,

Ik hoop echt dat Ziggo stopt met deze verkeerde bezuiniging.

Ben het helemaal met je eens, Maar alleen de naam is nog maar Ziggo en we zijn klant geworden bij UPC.
 
Een paar weken terug heb ik bij Ziggo een nieuw modem aangevraagd, daar ik nog een oud modem had dat niet draadloos was,

De medewerker heeft mij direct een modem toegestuurd, bij het uitpakken van dit " nieuwe " modem kwam er een penetrante sigarettenlucht uit de verpakking van dit modem, :?

Het is een zgn. refurbished modem, na een moeizame installatie had ik internet, de lampjes branden vaag en het wifi gedeelte van het modem bleek stuk te zijn van het apparaat, :sad:

In de kamer stonk het zelfs naar sigaretten toen het modem een tijdje aan stond!, :shock:

Dus Ziggo maar gebeld voor een nieuw modem, en nu maar hopen dat ik nu een nieuw modem krijg...,

Het is mij een raadsel dat Ziggo haar klanten deze rommel toestuurd, dit hoort nieuw te zijn!, dit spul kost Ziggo weinig en de kans op storingen is groter met die oude rommel, klanten betalen voor goed internet en daar hoort goed materiaal bij,

Ik hoop echt dat Ziggo stopt met deze verkeerde bezuiniging.

Als ze iedere klant nieuwe apparatuur toezenden zijn ze of binnen enkele maanden failliet, of de abonnementsprijzen stijgen dusdanig dat niemand meer een abonnement kan betalen.

Ze zullen ten aller tijde goed werkende maar gebruikte apparatuur naar klanten sturen. Je schrijft functionele en economisch niet afgeschreven apparatuur niet af, omdat de klant nieuwe apparatuur eist. Dit is economisch onverantwoord.
 
Als ze iedere klant nieuwe apparatuur toezenden zijn ze of binnen enkele maanden failliet, of de abonnementsprijzen stijgen dusdanig dat niemand meer een abonnement kan betalen.

Ze zullen ten aller tijde goed werkende maar gebruikte apparatuur naar klanten sturen. Je schrijft functionele en economisch niet afgeschreven apparatuur niet af, omdat de klant nieuwe apparatuur eist. Dit is economisch onverantwoord.

Dat ben ik met je eens, maar zorg dan wel dat het niet stinkt naar rook van een ander.
 
Dat ben ik met je eens, maar zorg dan wel dat het niet stinkt naar rook van een ander.

Daar ben ik het ook mee eens. Als ik inderdaad ook apparatuur zou krijgen waar ik echt last van zou hebben in de zin van ongewenste geuren zou Ziggo hem ook van mij terug krijgen.
 
Als ze iedere klant nieuwe apparatuur toezenden zijn ze of binnen enkele maanden failliet, of de abonnementsprijzen stijgen dusdanig dat niemand meer een abonnement kan betalen.

Ze zullen ten aller tijde goed werkende maar gebruikte apparatuur naar klanten sturen. Je schrijft functionele en economisch niet afgeschreven apparatuur niet af, omdat de klant nieuwe apparatuur eist. Dit is economisch onverantwoord.
Dat is natuurlijk flauwekul. Refurbishen met alles wat daarbij komt is vermoedelijk duurder dan een nieuw modem opsturen. Die modems koopt Ziggo natuurlijk groot in kosten echt niet zoveel.
 
Die modems koopt Ziggo natuurlijk groot in kosten echt niet zoveel.



Weet jij de prijs dan? Dat zo'n modem niet moet stinken naar de rook heb je gelijk in , maar als iets nog werkt wat is daar mis mee dan?

Ik weet bijna wel zeker dat ik ook geen nieuwe heb gehad, niks mis mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan