Een paar weken terug heb ik bij Ziggo een nieuw modem aangevraagd, daar ik nog een oud modem had dat niet draadloos was,
De medewerker heeft mij direct een modem toegestuurd, bij het uitpakken van dit " nieuwe " modem kwam er een penetrante sigarettenlucht uit de verpakking van dit modem, :?
Het is een zgn. refurbished modem, na een moeizame installatie had ik internet, de lampjes branden vaag en het wifi gedeelte van het modem bleek stuk te zijn van het apparaat,
In de kamer stonk het zelfs naar sigaretten toen het modem een tijdje aan stond!, :shock:
Dus Ziggo maar gebeld voor een nieuw modem, en nu maar hopen dat ik nu een nieuw modem krijg...,
Het is mij een raadsel dat Ziggo haar klanten deze rommel toestuurd, dit hoort nieuw te zijn!, dit spul kost Ziggo weinig en de kans op storingen is groter met die oude rommel, klanten betalen voor goed internet en daar hoort goed materiaal bij,
Ik hoop echt dat Ziggo stopt met deze verkeerde bezuiniging.
De medewerker heeft mij direct een modem toegestuurd, bij het uitpakken van dit " nieuwe " modem kwam er een penetrante sigarettenlucht uit de verpakking van dit modem, :?
Het is een zgn. refurbished modem, na een moeizame installatie had ik internet, de lampjes branden vaag en het wifi gedeelte van het modem bleek stuk te zijn van het apparaat,

In de kamer stonk het zelfs naar sigaretten toen het modem een tijdje aan stond!, :shock:
Dus Ziggo maar gebeld voor een nieuw modem, en nu maar hopen dat ik nu een nieuw modem krijg...,
Het is mij een raadsel dat Ziggo haar klanten deze rommel toestuurd, dit hoort nieuw te zijn!, dit spul kost Ziggo weinig en de kans op storingen is groter met die oude rommel, klanten betalen voor goed internet en daar hoort goed materiaal bij,
Ik hoop echt dat Ziggo stopt met deze verkeerde bezuiniging.
Laatst bewerkt door een moderator: