Gisteren een nieuw modem aangesloten ivm overgang Classic-DigTV naar 3-2 pakket 10Mbit/Telefoon/RoyaalTV.
Toen het Thomson modem eraan zat had ik nog 10Mbit snelheid en na vervanging voor een Arris 602B kom ik niet meer verder dan 256Kbit down en 60Kbit up.
Wie kent dit? Wat gaat hier mis?
Toen het Thomson modem eraan zat had ik nog 10Mbit snelheid en na vervanging voor een Arris 602B kom ik niet meer verder dan 256Kbit down en 60Kbit up.
Wie kent dit? Wat gaat hier mis?