Ander modem aanvragen i.v.m. defect

Berichten
512
Wil graag een ander modem bij Ziggo aanvragen want huidige aan/uit knop die reageert niet goed meer dus onverwacht kunnen we niks meer. Waar kan ik meteen goed terecht. Word gek van telefoon nummer wat bakken met geld kost en schiet er niks mee op.
 
Vergeet de facebook of twitter niet zomaar nog een paar optie's @Franz

Chat had ik recent nog gebruikt en werkt ook vlot
 
Bellen met de klantenservice is voor klanten gewoon gratis maar ik heb ook hele goede ervaring met de chat functie. Zou dat zeker een keer proberen
 
Nou via messenger contact gezoch.. pfff word nogal moeilijk gedaan. Blijkbaar is het onmogelijk dat een aan/uit knop toch wel keer kapot kan gaan want moet vooral de laatste tijd vaker de boel resetten. Moet er ineens een monteur komen kijken naar dat ding wat al 7 jaar nonstop aan staat. Nou als zo moet dan is kans groot dat Ziggo er weer een klant verliest.
 
Als je de boel vaak moet resetten is er waarschijnlijk iets meer aan de hand. Daarom zal een monteur naar signaal en AOP moeten kijken.
 
Willen me ook al van die signaal versterkers aan smeren omdat hoofdzakelijk bij mijn zoon in zijn kamer is die zit verder van modem dat daar de verbinding niet altijd wilt. Die heeft nu een nieuw usb ontvanger gekocht kijken of daar beter mee gaat. Maar jeetje een modem die al 7 jaar draait wat doen ze er toch moeilijk over.
 
Dat gratis 1200 gaat natuurlijk alleen op als je "bellen" van Ziggo hebt ;)
Lang niet iedereen heeft dat. Ik in ieder geval niet.

Maar chat is inderdaad een prima optie.
Naast @Webcare Ziggo is Ziggo Community ook nog een optie.
Naast 1200 is er ook nog een ander nummer:

0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten

En aangezien ik een mobiel abonnement met onbeperkt bellen heb (ik bel namelijk nogal veel) betaal ik daar niets extra's voor.
 
Terug
Bovenaan