K
kezun
Hoi allen!
Ik ben nieuw op dit foruum, aangenaam.
Ik had een vraag aan jullie.
Op dit moment gebruik ik het internet Z2 pakketje van Ziggo, het pakken van 90Mbit/s down en 9Mbit/s upload.
Echter haal ik draadloos maar 27Mbit en 8Mbit. Wat eigenlijk snel genoeg is voor mij.
Zou ik beter af zijn met het Z1 pakket, met 30Mbit/s en 3Mbit/s? Of zou de snelheid dan nog meer verlagen? nu is het circa 1/4 van wat ik hoor te hebben.
zou het 30Mbit/s pakket dan ook reduceren tot 1/4? of zou dat ook rond de 25-30 zitten?
bij voorbaat dank! :mrgreen:
Ik ben nieuw op dit foruum, aangenaam.
Ik had een vraag aan jullie.
Op dit moment gebruik ik het internet Z2 pakketje van Ziggo, het pakken van 90Mbit/s down en 9Mbit/s upload.
Echter haal ik draadloos maar 27Mbit en 8Mbit. Wat eigenlijk snel genoeg is voor mij.
Zou ik beter af zijn met het Z1 pakket, met 30Mbit/s en 3Mbit/s? Of zou de snelheid dan nog meer verlagen? nu is het circa 1/4 van wat ik hoor te hebben.
zou het 30Mbit/s pakket dan ook reduceren tot 1/4? of zou dat ook rond de 25-30 zitten?
bij voorbaat dank! :mrgreen:

