• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

analoog wel subs, digitaal niet ??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stanis40
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

stanis40

Mijn vrouw was gisterenavond een film op Rtl 8 aan t kijken. Een oude uit 93, via onze cisco digitale interactieve decoder waren er geen subs, ook niet in te stellen via de kleurenknopjes. Analoog waren ze wel gewoon aanwezig???

Hoe kan dit??

bvd

Stefan
 
Mn schoonvader had er ook last van. Met een samsung HD decoder. OP 10 geen subs op 910 wel.
 
Storing digitaal

Dit kan soms inderdaad gebeuren en is een storing vanuit de weergegeven zender. kanaal 10 en 910 gaan niet over dezelfde frequentie , deze signalen staan los van elkaar.

Is deze storing inmiddels weer opgelost of is het nog gaande?

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Ziggo webteam Erwin
 
geen subs

Beste t.vaassen

Is de storing nu ook nog gaande? Zo ja graag bericht want dan gaan we testen vanuit hier.

De Cisco hier geeft wel ondertiteling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan