R
rob_s
Naast het digitale signaal wat overigens uitstekend is (vergeleken met digitenne) gebruik ik ook het analoge signaal voor mijn 2e tv en voor teletekst want dat werkt niet goed via digitaal.
Dit analoge signaal is zeer belabberd, ik ging er overigens vanuit dat dit zo werd doorgegeven door UPC maar nadat ik de mediabox er tussenuit heb gehaald blijkt dus dat de mediabox de veroorzaker is van dit slechte signaal.
Ik zit er aan te denken om een splitter te monteren maar vraag me af of dit gevolgen heeft voor het digitale signaal?
Dit analoge signaal is zeer belabberd, ik ging er overigens vanuit dat dit zo werd doorgegeven door UPC maar nadat ik de mediabox er tussenuit heb gehaald blijkt dus dat de mediabox de veroorzaker is van dit slechte signaal.
Ik zit er aan te denken om een splitter te monteren maar vraag me af of dit gevolgen heeft voor het digitale signaal?
