• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Analoog of Digitaal?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter marsclone
  • Startdatum Startdatum
M

marsclone

Ik ben onlangs overgestapt naar de Horizon Box.

Hiervoor had ik de oude mediabox voor beneden en voor boven een CI module.
Nu ging ik er vanuit dat de CI module niet (meer) nodig was om boven digitale televisie te ontvangen. Dit werd ook bevestigd door de baliemedewerkster van de Ziggo winkel. Dus opgezegd.
Echter ik krijg boven alleen maar een analoog signaal. Wat er natuurlijk niet uit ziet!
Dien je nu wel of niet een CI module te plaatsen voor het ontvangen van digitale televisie?

TV boven betreft een Samsung F6510.
 
Je hebt voor boven wel een CI module nodig of een horizon client box wat dit betreft is er niets anders bij een horizon.
 
Als je Tv een DVB-c tuner heeft kan je de vrije KTV zenders ontvangen.

Wil je alle zenders uit je abonnement ook boven kunnen kijken moet je boven een losse media box, CI+ module, of een extra (cliënt)Horizon box plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aan die vrije KTV zenders had ik even niet gedacht maar dat kon ook al in zijn oude situatie bij geschikte TV.
 
Die vrije KTV zenders ontvang ik dus ook niet, alleen 30 analoge zenders.
Die vrije KTV zenders zijn van digitale kwaliteit?

Even uit mijn hoofd?
Netwerk ID 5555
Frequentie 472000
 
Was je voorheen UPC klant, dan is dat NIET de goede informatie. Als je een UPC CI+ kaart had, dan had je die er alleen maar uit hoeven halen en je had niets moeten veranderen aan de frequentie (164.000) of de net ID (43xxx)
 
Dan zit daar het probleem! Daar lees ik nergens over op de Ziggo website?
 
Jeetje, mijn excuses. Echt helemaal over het hoofd gezien!
 
Terug
Bovenaan