Op mijn Samsung 650 kan ik via het analoge kanaal de zenders niet op 16
krijgen, boven en onder een balk. Beeldratio stel ik dan maar in op breed (geen zoom), wat vlgs. de handleiding eigenlijk bedoeld is voor 4:3 uitzendingen.
De 4:3 instelling Heeft wel de juiste verhouding, maar zowel aan zijkanten als boven- en onderkant een zwarte balk, terwijl dat alleen aan de zijkanten hoort.
Frappant, het kanaal van UPC is wel op 16
correct instelbaar.
Via de medaibox geen problemen.
En de LCD van mijn zoon, LG, die uitsluitend analoog is aangesloten werkt ook correct onder 16
.
Behalve een mogelijk defect, nog een andere optie, die ik over het hoofd zie?
De 4:3 instelling Heeft wel de juiste verhouding, maar zowel aan zijkanten als boven- en onderkant een zwarte balk, terwijl dat alleen aan de zijkanten hoort.
Frappant, het kanaal van UPC is wel op 16
Via de medaibox geen problemen.
En de LCD van mijn zoon, LG, die uitsluitend analoog is aangesloten werkt ook correct onder 16
Behalve een mogelijk defect, nog een andere optie, die ik over het hoofd zie?