D
De_Beauvoir
Ik verbeeld me, dat de beelden op mijn analoge SONY FD TRINITRON TV, model KV-29FX30B (gekocht in 2003) eerst veel beter waren, dwz. niet zo donker en meer doortekend, dan nu, in het digitale tv tijdperk. Vooral het donkere beeld irriteert, ook na bijstelling. Maar ook de harde kleuren !:cry:
Gebruik van de Samsung decoder DCB-9401 R maakt geen verschil.
Die heb ik trouwens 1,5 jaar niet gebruikt. Laatste weer ingeschakeld,
vanwege tijdens voetbal EK, irritatie (nog steeds) over gebroken weergave van lijnen, en een groene speelmat zonder details.
Helaas alle zenders voorzien van een sleuteltje. E30 fout. Ziggo helpdesk onbereikbaar. Ben ik eruit gegooid, door die periode van non-gebruik-decoder? Ik bel wel weer over een paar maanden. Want:
Kennissen met Humaxdecoder actief, hadden ook gebroken veldlijen plus nog blokjes-vorming af en toe, wat men met een analoog beeld niet heeft.
Wat zijn de ervaringen van anderen nu?
Gebruik van de Samsung decoder DCB-9401 R maakt geen verschil.
Die heb ik trouwens 1,5 jaar niet gebruikt. Laatste weer ingeschakeld,
vanwege tijdens voetbal EK, irritatie (nog steeds) over gebroken weergave van lijnen, en een groene speelmat zonder details.
Helaas alle zenders voorzien van een sleuteltje. E30 fout. Ziggo helpdesk onbereikbaar. Ben ik eruit gegooid, door die periode van non-gebruik-decoder? Ik bel wel weer over een paar maanden. Want:
Kennissen met Humaxdecoder actief, hadden ook gebroken veldlijen plus nog blokjes-vorming af en toe, wat men met een analoog beeld niet heeft.
Wat zijn de ervaringen van anderen nu?