• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Analoge TV aanbod wijzigt op 27 juni

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Op 27 juni 2012 veranderd het analoge TV aanbod van UPC.
Dit is afhankelijk van waar je woont.
De zenders Ned 1,2,3 maar ook RTL 4,5,7,8 en SBS 6, Veronica, net 5 veranderen niet.
In de regio Friesland, Hilversum, Alkmaar wijzigt analoge TV/Radio niet !

Wat veranderd er wel ?
Kijk op www.upc.nl/zenderwijziging2012

Vul je postcode in en je weet het.

Bron: Kanaal 11 (UPC digitale TV kanaal)
 
Voor mijn postcode is het weer zover, Slam TV gaat er vanaf. (Analoog heeft hier geen muziek kanalen meer, ja MTV maar dat is geen muziek kanaal vind ik)
 
Zo, vandaag maar eens aan de slag voor mijn schoonouders. Basispakketje Canal Digital (schotel hebben ze al) en UPC de deur uit.

Televisie
  • zender erbij: Focuz TV op kanaal 40+ /frequentie 624.00 MHz
  • zender eraf: NDR3 zal niet meer analoog beschikbaar zijn.
  • zender eraf: ARTE wordt niet langer doorgegeven in uw gemeente. Deze zender is wel beschikbaar met UPC Digitale TV: kanaal 318

Ben overigens wel heel blij dat die programmaraden de nek omgedraaid wordt.
Hoe kunnen ze nu in deze regio een op Duitsland gerichte zender uit het aanbod halen... Dit was toch het laatste advies wat ze uit mochten brengen? Boeit verder ook niet, spelen al langer met de gedachte UPC Analoog bij hun er uit te gooien (UPC Digitaal is niet interessant voor hun).
 
Ja vind het maar vreemd die wijzigingen uberhoud.
Slam zit hier ongeveer 1 jaar en moet die alweer weg.

Volgens mij snapt die programma raad en UPC het niet helemaal.
 
Kleine inkrimping? 1 analoog kanaal weg, geen nieuwe kanalen terug. Zie ik in bovenstaande berichten volgens mij ook al een beetje.
 
Nou, het zijn wel 2 gewenste zenders in deze regio. Valt me nog mee dat er geen moskeeënzender voor teruggeplaatst is... Opzich niet zo'n drama, ze zijn nog gewoon te zien via de schotel, maar toch vreemd.
 
kunnen beter ketnet er op zetten of denken ze dat die kinderen digitale tv op hun kamertje nemen?
 
helliebv zei:
kunnen beter ketnet er op zetten of denken ze dat die kinderen digitale tv op hun kamertje nemen?
Dat denk ik wel ;)
1 nadeel als je meer dan 1 kind hebt wordt het bekvechten!
Want bij UPC kan je maar 1 extra kastje.
 
Haarlem krijgt als ik het zo zie ook 1 minder, kan die frequentie weer gebruikt worden voor internet en of dtv.
 
Hier 1 analoge zender minder ook. Ach, het waren er al veel met 32! Vorig jaar zou Focuz.TV (Gelre TV) ook weggaan, maar die zit er nog steeds bij. In het zenderoverzicht op upc.nl staat die er al een tijdje niet meer tussen. Vreemd! Officieel hebben we na 27 juni nog 30 analoge zenders + 1 gereserveerd voor VCR.
 
Terug
Bovenaan