W
WimpieS
Sinds kort lijken met name de Nederlandse radio zenders sterker gemoduleerd op de kabel te staan. Ik merk dat vooral bij Radio 4. Moet volume bij opname op PC dus lager zetten. Lijkt leuk, minder ruis. Maar R4 lijkt nu ineens Classic FM: sterke passages worden regelrecht geclipt.
Wie zou er binnen UPC gevoelig zijn voor deze klacht?
Wie zou er binnen UPC gevoelig zijn voor deze klacht?
