amsterdam geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hax

hallo iedereen,

Na een server die 40 dagen online is geweest moest ik echt even rebooten om alles weer clean te krijgen (windows geheugen raakt wel eens vol) in ieder geval ik netjes rebooten en oh, geen internet. Denk zal wel aan mij liggen even wachten misschien nog een keer rebooten, had allemaal geen zin.

Mijn vraag is dan ook, zijn er misschien storingen op het chello netwerk? of nog beter wat kan ik er aan doen. ik weet niet welke modem ik heb (zit nu niet thuis, moest toch internet hebben)? moet ik misschien de modem rebooten? of zijn er nog meer mensen met het zelfde probleem.

ipconfig /renew heeft geen zin.

hoopelijk kan iemand me helpen, of me een link gegeven waar ik het kan oplossen

ciao

Jan (aka hax)
 
Kun je bij https://provisioning.upc.nl/ komen? Deze een keer doorlopen kan misschien helpen..

Grtz..
 
ik zal er even naar kijken, in ieder geval alvast bedankt.
 
Hopende dat je weer verbinding hebt, no prob..

Grtz..

Ps. Je kunt natuurlijk chello altijd nog een keertje bellen, mocht het niet werken..
 
alles is in orde. ik heb chello gebeld (binnend e minuut aan de telefoon) en resetten allles is weer in orde
 
ZippAway zei:
Kun je bij https://provisioning.upc.nl/ komen? Deze een keer doorlopen kan misschien helpen..

Grtz..

Het is wel een goeie tip, maar dit moet je als laatste doen als niks meer lukt.
Niet direct naar die pagina toegaan, als die pagina werkt (op dns naam) dan zal het internet waarschijnlijk ook wel werken.
 
bigfoot21 zei:
Het is wel een goeie tip, maar dit moet je als laatste doen als niks meer lukt.
Niet direct naar die pagina toegaan, als die pagina werkt (op dns naam) dan zal het internet waarschijnlijk ook wel werken.

Zal er rekening mee houden..

Gtrz..
 
goedemorgen,
ik heb deze site al regelmatig bezocht en heb me vanochtend maar 's geregistreerd aangezien ik een probleem heb wat lijkt op het bovenstaande. ik hoop dat iemand mij kan helpen.
het volgende is het geval:
ik heb voor de 2e keer in 1 week plotseling geen internetverbinding meer.
na het bellen van de helpdesk is het de eerste keer vrij snel verholpen, maar ik weet niet wat er toen precies is gedaan door UPC.
gisteravond belde ik dus weer (meerdere malen) de helpdesk, maar die wilden/konden mij niet helpen zodra ze hoorden dat ik een accespoint tussen m'n modem (Thomson) en m'n laptop had zitten.
IPCONFIG /RENEW heb ik al geprobeerd, maar mijn laptop vernieuwd het IP-adres niet. dat begint nu met 169. da's niet goed heb ik begrepen. alles aan en uit helpt ook niet...

wie kan mij helpen?

update: is opgelost, toch bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan