S
Sweetlake73
Alweer Ziggo tv storing in Zoetermeer 2721 gebied
Na twee weken gewoon en storingsvrij tv te hebben kunnen kijken hebben we sinds dit weekend al weer last van blokkerig beeld en wisselende signaalsterkte en bitrate. Nu niet alleen op de QAM256 maar ook op 64QAM kanalen.
Wederom werd mij aangeboden een monteur bij mij langs te sturen om te kijken of het niet aan mijn kabels ligt, en anders kunnen ze niks doen. Ze weigeren te accepteren en te onderzoeken dat het probleem centraal ligt in Zoetermeer wijk 2721 ipv bij de abbonnee. Overigens sprak mijn vrouw laatst een monteur van Ziggo die aan een wijkcentrale bezig was. Hij wist zelfs te melden dat de bekabeling in de wijk slecht was.
Ik heb nu sinds een jaar een Glasvezel aansluiting die ik nog niet in gebruik heb genomen, zoals vele andere van mijn buren. Ik ben van plan uit te zoeken of dat toch een goed alternatief kan bieden, want de kwaliteit van de service van Ziggo is de laatste maanden met 100% gedaald.
Het interesseert ze ook niet als je dreigt met overstappen naar iets anders. Je bent toch maar één aansluitinkje. daarnaast weten ze heel goed dat ze monopolist zijn in dit gebied op de kabel, dus je hebt alleen nog de keus om naar KPN glasvezel over te stappen of op een satelliet provider.
De OPTA zou dit eens moeten aanpakken. Ik begrijp niet waarom je wel zonder problemen van energieleverancier kan wisselen, terwijl dat ook over dezelfe infrastructuur wordt geboden.
Na twee weken gewoon en storingsvrij tv te hebben kunnen kijken hebben we sinds dit weekend al weer last van blokkerig beeld en wisselende signaalsterkte en bitrate. Nu niet alleen op de QAM256 maar ook op 64QAM kanalen.
Wederom werd mij aangeboden een monteur bij mij langs te sturen om te kijken of het niet aan mijn kabels ligt, en anders kunnen ze niks doen. Ze weigeren te accepteren en te onderzoeken dat het probleem centraal ligt in Zoetermeer wijk 2721 ipv bij de abbonnee. Overigens sprak mijn vrouw laatst een monteur van Ziggo die aan een wijkcentrale bezig was. Hij wist zelfs te melden dat de bekabeling in de wijk slecht was.
Ik heb nu sinds een jaar een Glasvezel aansluiting die ik nog niet in gebruik heb genomen, zoals vele andere van mijn buren. Ik ben van plan uit te zoeken of dat toch een goed alternatief kan bieden, want de kwaliteit van de service van Ziggo is de laatste maanden met 100% gedaald.
Het interesseert ze ook niet als je dreigt met overstappen naar iets anders. Je bent toch maar één aansluitinkje. daarnaast weten ze heel goed dat ze monopolist zijn in dit gebied op de kabel, dus je hebt alleen nog de keus om naar KPN glasvezel over te stappen of op een satelliet provider.
De OPTA zou dit eens moeten aanpakken. Ik begrijp niet waarom je wel zonder problemen van energieleverancier kan wisselen, terwijl dat ook over dezelfe infrastructuur wordt geboden.
Laatst bewerkt door een moderator: