G
gateway
Pfff, zo langzaam ben ik het zat.... Elke keer weer dat de telefoon het een paar uur tot een paar dagen niet doet. Wegbellen kan niet, je krijgt niet eens een kiestoon, en mensen die ons bellen krijgen een in bezettoon......
Heb maar weer eens een contactformulier ingestuurd..... Kijken of er nu wat aan gedaan wordt!
Heb maar weer eens een contactformulier ingestuurd..... Kijken of er nu wat aan gedaan wordt!

?ze moeten er voor zorgen dat ik niet hoeft te bellen hoeven ze ook niets op te lossen ,maar ja ik droom wel verder haha