• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alweer telefoonstoring......

  • Onderwerp starter Onderwerp starter gateway
  • Startdatum Startdatum
G

gateway

Pfff, zo langzaam ben ik het zat.... Elke keer weer dat de telefoon het een paar uur tot een paar dagen niet doet. Wegbellen kan niet, je krijgt niet eens een kiestoon, en mensen die ons bellen krijgen een in bezettoon......

Heb maar weer eens een contactformulier ingestuurd..... Kijken of er nu wat aan gedaan wordt!
 
Nou ik weet precies hoe je je voelt.
Ik heb hetzelfde probleem al een tijdje.
Nu heb ik dus weer geen telefoon en over een paar uur zal het er wel weer zijn.
Geprobeerd om de helpdesk maar weer eens te bellen maar de wachttijd is langer dan 10 minuten.
Aangezien ik met mijn mobiel moet bellen en dat het nog steeds een 0900 nummer is waar je 10 cent per minuut voor moet betalen (+evt.kosten van het gebruik van de mobiele telefoon) ga ik geen 10 minuten wachten. >:(
Ik vind persoonlijk dat als je meer moet betalen voor de helpdesk dat ze moeten garanderen dat je binnen 2 minuten wordt geholpen.
Misschien dat de upc medewerkers die hier ook zitten eens contact met mij kunnen opnemen?
 
Tja, het is dat het alles bijelkaar zo'n goedkoopie is. Maar hier geldt helaas toch de oude wet dat goedkoop duurkoop is. Meestal functioneert het ook wel goed, maar toch zeker eens per maand constateren we kuren zoals dode lijn die zich laat herstellen door opnieuw opstarten van de modem of zomaar uitvallen midden in een gesprek.
Dit tegenover mijn vroegere verbinding PTT/KPN. Jaren lang letterlijk nooit een storing.
Ik laat het maar zo, in echt noodgevallen hebben we altijd nog twee mobiele telefoons, maar als ik me dit van te voren had gerealiseerd, dan had ik me door die paar honderd euro per jaar niet laten verleiden tot de overstap naar UPC. Jammer dit te moeten constateren.
 
ja klopt helemaal ik denk er ook zo over,ik vind dat je als bedrijf zeker upc wel een goede en goedkopere helpdisk mag hebben.
als je nu belt vragen ze of ze de klacht goed hebben opgelost????ze moeten er voor zorgen dat ik niet hoeft te bellen hoeven ze ook niets op te lossen ,maar ja ik droom wel verder haha
 
Ik denk dat UPC dat diep in zijn hart ook wel zou willen (bespaart enorm maar is een utopie) maar men krijgt dit natuurlijk niet voor elkaar. De helpdesk hoort tot één van de goedkoopste hoor. €0,10 valt best mee als je soms ziet dat sommige €0,40 of zelfs €0,80 rekenen.
 
knuffa zei:
Ik denk dat UPC dat diep in zijn hart ook wel zou willen (bespaart enorm maar is een utopie) maar men krijgt dit natuurlijk niet voor elkaar. De helpdesk hoort tot één van de goedkoopste hoor. €0,10 valt best mee als je soms ziet dat sommige €0,40 of zelfs €0,80 rekenen.

Dat kan wel zo zijn maar als je telefoon het niet doet moet je met je mobiel bellen en dat wordt dan wel een erg hoge rekening.
Heb trouwens nog steeds geen telefoon.
Storing is nu al sinds vanmorgen 8 uur.
Ik dacht dat er ook upc medewerkers op dit forum zaten?
 
Ook hier toch wel met grote regelmaat storingen. Eentje die regelmatig voorkomt is dat ik geen kiestoon krijg, in plaats daarvan een harde ruis. Personen die naar ons bellen krijgen een in gesprek toon. Een gesprek dat spontaan onderbroken word. En nog een leuke is om een totaal onbekende aan de lijn te krijgen terwijl je het nummer van je broer of zus gekozen hebt. Erg jammer dat telefonie niet werkt zoals het hoort.
 
Terug
Bovenaan