I
ikkeenjij
hallo allemaal,ik wordt nu voor de tweede keer binnen een week offline gegooid in regio 3281
ligt dit aan werkzaamheden of aan het modem
kreeg gisteren totaal onverwacht een ander modem opgestuurd
gebeld moest het terugsturen maar heb weer geen adres weet iemand dat misschien
of zal ik hem toch maar omwisselen??
bij de hd zeideen ze geen reden om niet te werken signaal enz. in orde
ik doe dit via mijn ouwe adsl abbo-tje niet zo snel wel stabiel
maar ja maar weer afwachten tot dat alles het weer doet