• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alweer offline en nieuw modem.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikkeenjij
  • Startdatum Startdatum
I

ikkeenjij

>:(hallo allemaal,
ik wordt nu voor de tweede keer binnen een week offline gegooid in regio 3281
ligt dit aan werkzaamheden of aan het modem
kreeg gisteren totaal onverwacht een ander modem opgestuurd
gebeld moest het terugsturen maar heb weer geen adres weet iemand dat misschien
of zal ik hem toch maar omwisselen??
bij de hd zeideen ze geen reden om niet te werken signaal enz. in orde
ik doe dit via mijn ouwe adsl abbo-tje niet zo snel wel stabiel
maar ja maar weer afwachten tot dat alles het weer doet
 
Modem niet gewoon retour sturen, ook niet naar het juiste adres.
Er is dan namelijk kans dat het niet goed in de administratie verwerkt word en het modem op jouw naam blijft staan.
Helpdesk bellen, situatie uitleggen en vraggen of je hem moet aansluiten of terugsturen
Als je het modem moet terugsturen, vragen om een retourdoos. Dan heb je het juiste adres en is versturen gratis.
 
Terug
Bovenaan