• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alweer genezen van UPC!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Marcel S
  • Startdatum Startdatum
M

Marcel S

Heb zo'n 10 jaar geen abbo meer gehad op de kabel. Ben een tevreden gebruiker van iptv geweest.
Ben begin dit jaar verhuisd naar een oudere woning. Omdat iptv hier niet mogelijk was (snelheid adsl was te laag), heb ik
eerst maar een adsl-abbo bij xs4all genomen voor het internet en een digitenne voor de tv (die had ik nog lopen naast de iptv van de vorige woning).
Nu was de keuze tussen kabel, satelliet of glasvezel. Glasvezel begint nu pas hier te komen en het duurt nog wel even
voor mijn wijk aan de beurt is.
Satelliet schijnt heel mooi te zijn, maar dan moet ik kabels buiten langs de gevels voor (huiskamer) en achter (slaapkamer)
laten lopen. Niet zo estetisch.
Kabel dus maar. Op 4 oktober naar de UPC-winkel geweest en direkt de Horizon-box meegenomen.
De verkoper zei dat het tussen de 3 en 5 dagen zou duren voor ik aangesloten was. Hij verwachtte eerder 5 dagen, vanwege de
vele aanmeldingen.
Op 11 oktober nog geen brief en/of email van UPC en geen beeld! Email verzonden en werd netjes opgebeld door UPC.
Mijn aanvraag zou 15 oktober administratief verwerkt worden en de aansluiting zou 17 oktober geactiveerd worden.
Echter, tot op heden nog steeds niets!
Geen brief, geen email, geen beeld! Netjes UPC!
Ga eerst eens onderzoeken of ik het contract kan annuleren en anders het jaar uitzitten en dan weer overstappen.
Nu weet ik weer waarom ik jaren geen abbo op de kabel heb gehad en ook voorlopig niet meer zal nemen!

Marcel
 
Beste,

Vervelend dat je tot op heden nog niks hebt ontvangen/gehoord.

Ik wil je hier graag verder mee helpen. Kun je in een PM je postcode en huisnummer sturen?

Dan zoek ik dit voor je uit.

Groet,
Esther-UPC
 
Heb bericht gehad van Ester, bedankt voor de snelle reactie!
En intussen ook email van UPC met alle gegevens.
Nu afwachten wanneer de horizon-box werkt.

Bedankt Esther.
 
ALLES WERKT! Geweldig!
Esther, heel erg bedankt voor de snelle service.
Ik was na al die maanden al gewend aan het digitenne-beeld, maar wat is dit mooi zeg!
Ik hoop dat mijn enthousiasme niet van korte duur zal zijn, maar dat ik alsnog een tevreden abonnee van UPC en Horizon-tv
word en natuurlijk ook zal blijven.

Esther, nogmaals bedankt.
 
Terug
Bovenaan