• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alweer dagen zonder internet hulp gevraagd!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Evelien
  • Startdatum Startdatum
E

Evelien

Helaas heb ik al sinds afgelopen woensdag geen internet en telefonie! Ik heb nu inmiddels 8 monteurs en 4 nieuwe modums gehad!! Niemand weet waar het probleem zit en ben het behoorlijk zat........
Ik wil gewoon van mijn probleem af ander overweeg ik over te stappen.
Wat kan ik nu nog doen?
Postcode 7331 LL
 
Via mijn broer heb ik een tijdje geleden iemand gesproken van het webteam over een onvangrijke storing bij mijn thuis.
Kan een van de webteam medewerkers hierover contact met mij opnemen aangezien ik dagen geen telefonie en internet heb. Volgens mij was het Jordy UPC.
Postcode gebied 7331 graag zo snel mogelijk antwoord!
 
Evelien dat is inderdaad erg vervelend.

Werkt digitale televisie wel?


Als digitale tv wel werkt, zal er iets zijn met je modem, krijgt geen goed signaal binnen.
 
Moet je Jordy dan geen PM sturen met je telefoon nummer?
Anders ben je lastig te bereiken.
 
01MANIaXIE zei:
Moet je Jordy dan geen PM sturen met je telefoon nummer?
Anders ben je lastig te bereiken.

Dat is inderdaad ook altijd handig, anders kunnen ze je van UPC nog niet bereiken !
 
8 monteurs in 1 week tijd? :o
Ik mag toch wel hopen dat ze nu eens de buitenkast doormeten? :-X
 
Terug
Bovenaan