J
Jan_Assen
Hoort hier denk ik niet thuis, maar ik heb mij erover verbaasd dat de NMA de samenvoeging van Multikabel, Home en Casema heeft goedgekeurd. De investeringskosten van Ziggo moeten hoe dan ook worden terugverdiend....
Alternatieven:
Juist Tammo, Dombo, Lullo eh eh eh Ziggo :-P
Alternatieven:
- Digitenne, is het net niet vanwege de kwaliteit op plasma van 120cm
- Analogekabel al helemaal niet, is helemaal bagger en dat voor 15,49 per maand
- IP-TV van KPN kan het worden, in de primafoon winkel is mooi, alleen heb ik nog geen adsl2+. (prijs is ook leuk trouwens)
Juist Tammo, Dombo, Lullo eh eh eh Ziggo :-P