• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alternatieven

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jan_Assen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Jan_Assen

Hoort hier denk ik niet thuis, maar ik heb mij erover verbaasd dat de NMA de samenvoeging van Multikabel, Home en Casema heeft goedgekeurd. De investeringskosten van Ziggo moeten hoe dan ook worden terugverdiend....

Alternatieven:


  • Digitenne, is het net niet vanwege de kwaliteit op plasma van 120cm
  • Analogekabel al helemaal niet, is helemaal bagger en dat voor 15,49 per maand
  • IP-TV van KPN kan het worden, in de primafoon winkel is mooi, alleen heb ik nog geen adsl2+. (prijs is ook leuk trouwens)
Blijft erover kanaal digitaal.....alleen heb ik geen vrij uitzicht op de sateliet dus wat rest mij??? Juist Tammo, Dombo, Lullo eh eh eh Ziggo :-P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan