• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

alphacrypt

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop558
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

Joop558

Ik heb een Sony 40V3000, deze heeft een alphacrypt ingang.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ziggo zegt zelf dat ze het niet ondersteunen.

Ik heb nu de Samsung H360RSA HD decoder.

Weet iemand of Ziggo het in de toekomst wel gaat ondersteunen?
 
Ik heb een Sony 40V3000, deze heeft een alphacrypt ingang.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Ziggo zegt zelf dat ze het niet ondersteunen.

Ik heb nu de Samsung H360RSA HD decoder.

Weet iemand of Ziggo het in de toekomst wel gaat ondersteunen?

Ik kan hier een heel verhaal over die CAM module gaan schrijven.
Als je even de moeite neemt om de zoekfunctie van het forum te gebruiken heb je een avond lang leesplezier.

Eric
 
Het werkt prima, maar je moet best wel wat instellingen aanpassen als er iets niet goed werkt en dat is wat Ziggo bedoeld met als ze zeggen dat ze het niet ondersteunen. Dat is het verhaal in een notendop.

Ik heb een sony e4000 met een alpacrypt en het werkt uitstekend hier.Afgezien van wat geluidsissues die niet aan de alphacrypt te wijten zijn.
 
Aanmelden Ziggo smartcard bij gebruik Alphacryptmodule

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn smartcard het beste kan aanmelden bij Ziggo als in een alphacryptmodule in mijn Sony LCD-TV KDL-32T3000 gebruik ??? (Deze week komt hij binnen)
Het aanmeldformulier in het Ziggo starterspakket laat slechts keuze uit:
Basisontvanger: Digi 1, Humax Samsung of Philips,
Of LCD-scherm + ontvanger: Humax 23'', Humax 32'' of JVC.
Omdat Ziggo zelf deze vraag uiteraard niet "ondersteunt", leg ik hem maar hier bij dit gebruikersforum neer.
Of kan ik zo maar wat aankruisen en dient deze vraag alleen voor het vergaren van statistische informatie voor Ziggo???

Wie kan mij de juiste informatie verschaffen? Alvast hartelijk dank ! ! !

Vr. gr.,
JanE
 
Of kan ik zo maar wat aankruisen en dient deze vraag alleen voor het vergaren van statistische informatie voor Ziggo???
JanE
Ja, het maakt niets uit.
Bij mijn aanvraag voor smartcard(s) lang geleden had ik een Humax ontvanger en deze ook als zodanig aangegeven.
Nu gebruik ik de kaartjes ook afwisselend op meerdere Siemens PVR's en een Alphacrypt module. :wink:

(En als je toch wat aankruist support dan de Humax maar inplaats van de Samsung &Co :lol:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan