• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

alphacrypt of wachten op CI+ cam

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bierofjenever
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

bierofjenever

Goedeavond allemaal,
Net nieuw hier.
na lang wachten/aarzelen een Sony 37w5500 gekocht om gebruik te gaan maken van de nieuwe CI+ cam en dus geen losse box meer erbij.
kan iemand mij de laatse stand van zaken rondom dit item geven? Of waar kan ik het vinden.
heb op het www wat gevonden over onderhandelingen met Ziggo en dat in mei e.e.a. wordt bekendgemaakt.
Zit nu nog bij Tele2 en wacht op positief nieuws zodat ik kan gaan overstappen naar Ziggo. Of kan ik dat nu al doen......met gratis Humax erbij (voor de slaapkamer?)
Zijn er insiders die hier meer van weten?
ben (nog) een nitwit wat dit onderwwerp betreft, dus niet te technisch aub
Bedankt alvast voor de moeite:thumb up:
 
Vergeet niet dat de actie voor een gratis SD ontvanger bij Alles in 1 verloopt op 31 mei. Nou is-ie al drie keer eerder op het laatste moment voortgezet, maar toch...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan