B
bierofjenever
Goedeavond allemaal,
Net nieuw hier.
na lang wachten/aarzelen een Sony 37w5500 gekocht om gebruik te gaan maken van de nieuwe CI+ cam en dus geen losse box meer erbij.
kan iemand mij de laatse stand van zaken rondom dit item geven? Of waar kan ik het vinden.
heb op het www wat gevonden over onderhandelingen met Ziggo en dat in mei e.e.a. wordt bekendgemaakt.
Zit nu nog bij Tele2 en wacht op positief nieuws zodat ik kan gaan overstappen naar Ziggo. Of kan ik dat nu al doen......met gratis Humax erbij (voor de slaapkamer?)
Zijn er insiders die hier meer van weten?
ben (nog) een nitwit wat dit onderwwerp betreft, dus niet te technisch aub
Bedankt alvast voor de moeite:thumb up:
Net nieuw hier.
na lang wachten/aarzelen een Sony 37w5500 gekocht om gebruik te gaan maken van de nieuwe CI+ cam en dus geen losse box meer erbij.
kan iemand mij de laatse stand van zaken rondom dit item geven? Of waar kan ik het vinden.
heb op het www wat gevonden over onderhandelingen met Ziggo en dat in mei e.e.a. wordt bekendgemaakt.
Zit nu nog bij Tele2 en wacht op positief nieuws zodat ik kan gaan overstappen naar Ziggo. Of kan ik dat nu al doen......met gratis Humax erbij (voor de slaapkamer?)
Zijn er insiders die hier meer van weten?
ben (nog) een nitwit wat dit onderwwerp betreft, dus niet te technisch aub
Bedankt alvast voor de moeite:thumb up: