M
MrDroopy
Zie post https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?goto=newpost&t=15754
Nu eindelijk een officieel statement uit Ziggo hoek. Geen ondersteuning maar dat is begrijpelijk maar wel een statement dat er dus geen veranderingen op stapel staan die een goede werking van de Alphacrypts in de weg staan.... Goed nieuws voor de bezitters van TV's met een DVB-C camslot en zeker voor de htpc bouwers met een floppydtv/firedtv.
Nu eindelijk een officieel statement uit Ziggo hoek. Geen ondersteuning maar dat is begrijpelijk maar wel een statement dat er dus geen veranderingen op stapel staan die een goede werking van de Alphacrypts in de weg staan.... Goed nieuws voor de bezitters van TV's met een DVB-C camslot en zeker voor de htpc bouwers met een floppydtv/firedtv.
yeah: