W
Wally21
Ik zelf zit nog met een versie 3.12 maar aangezien ik problemen heb met het zappen even een mail gestuurd naar de lokale satteliet boer voor een update en die vertelde mij dat ik hem kan komen laten updaten naar 3.19.
Ook ff nagecheckd op allerlei duitse sites hebben ze het er ook over maar de bugfixes zijn nog niet bekend omdat hij alleen nog wordt aangeboden via de satteliet en nog niet via internet. Op internet kun je dan het bugfix rapot binnehalen.
Ben benieuwd of het goede veranderingen zijn!!:mrgreen:
Ook ff nagecheckd op allerlei duitse sites hebben ze het er ook over maar de bugfixes zijn nog niet bekend omdat hij alleen nog wordt aangeboden via de satteliet en nog niet via internet. Op internet kun je dan het bugfix rapot binnehalen.
Ben benieuwd of het goede veranderingen zijn!!:mrgreen: