• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Almere: (analoog) geen Ned. 1 & 2 wel alle overige zenders.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter antoniong
  • Startdatum Startdatum
A

antoniong

Sedert circa 20:30 geen Nl1 en geen Nl2 wel Nl3 alsmede de rest.
 
Hier in Heerenveen precies het zelfde sinds 19:00 uur of zo..
(digitaal werken ze wel) maar ja dat hebben we niet in het hele huis.
 
Desteny zei:
Het is een landelijke storing (upc gebied)

dan dienen ze dat op hun site te vermelden.. echter daar staat natuurlijk niets.. omdat ze daar geen 10 cent per minuut aan verdienen.
 
Hier in Leewarden deden ned 1 en 3 het wel ned 2 was op zwart weet niet tot hoe lang dat heeft geduurd maar het begon hier rond 19.20.Bale wilde net Toen was geluk heel gewoon kijken en dat lukte niet.Me Canal Digitaal HD ontvanger is stuk en de media box staat op slaapkamer en me wederhelft zat soaps te kijken.
 
Wolter zei:
Hier in Leewarden deden ned 1 en 3 het wel ned 2 was op zwart weet niet tot hoe lang dat heeft geduurd maar het begon hier rond 19.20.Bale wilde net Toen was geluk heel gewoon kijken en dat lukte niet.Me Canal Digitaal HD ontvanger is stuk en de media box staat op slaapkamer en me wederhelft zat soaps te kijken.

Hier in ZHZ was NED1 weg, nog we Teletekst. Ik heb nou nooit de indruk dat zoiets gemonitord wordt, ze gaan pas wat doen als ze telefoontjes krijgen...

Kan je roepen over CanalDigitaal wat je wil maar er zit wel altijd iemand in H'sum te controleren of alle NL en Vlaamse en nog vele andere zenders nog goed lopen! Toegegeven dat UPC dit voor Digitaal dacht ik ook doet....
 
Bij Canal Digitaal wordt heel goed gekeken en me HD Box wordt komende week kosteloos omgerolen
daar heb je bij UPC wel meer dan 1 telefoontje voor nodig.
Om er nog even op terug te komen,zat net even te kijken maar heb op ned 2 nu wel horizontale witte strepen die in 2-voud van beneden naar boven over het scherm gaan,vaag.
 
Terug
Bovenaan