• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Allleen Classic mogelijk?!?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Mac@Chello
  • Startdatum Startdatum
M

Mac@Chello

Goedendag allemaal,

Even een vraagje. Heb zelf vanaf allereerste begin Chello Light + DT Freetime. Vriendin van mij is 400 mtr verderop komen wonen in UPC gebied. We zitten allebei in net opgeleverde nieuwbouwwoningen. Nu ging zij zich ook heel fijn aanmelden, maar er werd verteld dat zij alleen Classic kan nemen, omdat de andere vormen technisch NIET mogelijk zouden zijn ???.

Misschien dat Chello insiders weten of dit klopt want we wonen wel eng dichtbij om te verantwoorden dat zij een veel beperkter keuze heeft in abonnementen dan ik. We hebben allebei postcode 6679.

Thanx alvast voor jullie reply!  ;D

Gr. Robbie
 
Als classic mogelijk is moeten goedkopere abo's ook beschikbaar lijkt me.
Plus of extreem zou evt kunnen, maar bijvoorbeel light moet gewoon beschikbaar zijn volgens mij.
 
van me ex vriendin die ouders wouden ook chello nemen
en volgens chello bestond hun straat niet eens ;)
 
een vriend van mij wilde ook chello. deed hij postcode check. kon het niet. helpdesk gebeld. die zeiden dat het idd niet kon. vulde toen mijn postcode in, en ik heb al jaren chello, stond er dat het ook niet kon... ???
die vriend van me had gewoon upc. uiteindelijk na weer bellen kwamen ze erachter dat het toch wel mogelijk was.

chello moet dat eens een beetje updaten op die site.
 
Terug
Bovenaan