M
Mac@Chello
Goedendag allemaal,
Even een vraagje. Heb zelf vanaf allereerste begin Chello Light + DT Freetime. Vriendin van mij is 400 mtr verderop komen wonen in UPC gebied. We zitten allebei in net opgeleverde nieuwbouwwoningen. Nu ging zij zich ook heel fijn aanmelden, maar er werd verteld dat zij alleen Classic kan nemen, omdat de andere vormen technisch NIET mogelijk zouden zijn
.
Misschien dat Chello insiders weten of dit klopt want we wonen wel eng dichtbij om te verantwoorden dat zij een veel beperkter keuze heeft in abonnementen dan ik. We hebben allebei postcode 6679.
Thanx alvast voor jullie reply!
Gr. Robbie
Even een vraagje. Heb zelf vanaf allereerste begin Chello Light + DT Freetime. Vriendin van mij is 400 mtr verderop komen wonen in UPC gebied. We zitten allebei in net opgeleverde nieuwbouwwoningen. Nu ging zij zich ook heel fijn aanmelden, maar er werd verteld dat zij alleen Classic kan nemen, omdat de andere vormen technisch NIET mogelijk zouden zijn
.Misschien dat Chello insiders weten of dit klopt want we wonen wel eng dichtbij om te verantwoorden dat zij een veel beperkter keuze heeft in abonnementen dan ik. We hebben allebei postcode 6679.
Thanx alvast voor jullie reply!

Gr. Robbie
