• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Allesin1 Opzeggen en opnieuw aanmelden bij nieuw woning

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Aslan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Aslan

Beste Ziggo leden,

Ik ben van plan te verhuizen en zit te denken of ik mijn ziggo bundel op moet zeggen of niet en dan als nieuwe klant aan te melden in verband met die humax actie.

Is dit te doen wil geen 340 betalen voor zonder humax recorder :D :censored:
 
Beste ziggo leden,

Ik ben van plan te verhuizen en zit te denken of ik mijn ziggo bundel op moet zeggen of niet en dan als nieuwe klant aan te melden in verband met die humax actie.

Is dit te doen wil geen 340 betalen voor zonder humax recorder :D :censored:

Actie is nu ook voor bestaande klanten te gebruiken: 99 euro voor de 5100 en 199 euro voor de 5200.

Zie https://www.ziggo.nl/landing/itvsolo-tv-actie

Opzeggen en opnieuw aanmelden heeft meestal niet zo veel zin: vrijwel altijd eisen dat soort acties dat je de afgelopen 6 maanden geen klant bent geweest. Dus tenzij je 6 maanden zonder kan....
 
Actie is nu ook voor bestaande klanten te gebruiken: 99 euro voor de 5100 en 199 euro voor de 5200.

Zie https://www.ziggo.nl/landing/itvsolo-tv-actie

Opzeggen en opnieuw aanmelden heeft meestal niet zo veel zin: vrijwel altijd eisen dat soort acties dat je de afgelopen 6 maanden geen klant bent geweest. Dus tenzij je 6 maanden zonder kan....

Hej, WIST ik niet. Is deze ook die Humax waar ik Me opgenomen Tvshows kan sharen, ook via Thuis netwerk.

Alvast heel veel bedankt xahmol:applause:
 
Ik ga deze link toch eens doorgeven aan een buurman, welke gewoon de volle mep mocht betalen en niet werd gewezen op deze aanbieding voor bestaande klanten.

Heb ook geen bericht voorbij zien komen, wat gemist ergens?
Maar wel handig dat het hier nu gemeld is...
 
Ik heb dit ook een keer gedaan. Abonnement opgezegd en daarna een nieuw abonnement op naam van mijn vriendin op hetzelfde adres.

Ik heb volgens mij maximaal 1 dag zonder internet gezeten en aangezien mijn e-mailadres was vervallen heb ik deze meteen opnieuw aangemaakt onder het contract van mijn vriendin.

Kan de moeite waard zijn als er een leuke aanbieding is voor nieuwe abonnees.
 
Ik heb dit ook een keer gedaan. Abonnement opgezegd en daarna een nieuw abonnement op naam van mijn vriendin op hetzelfde adres.

Ik heb volgens mij maximaal 1 dag zonder internet gezeten en aangezien mijn e-mailadres was vervallen heb ik deze meteen opnieuw aangemaakt onder het contract van mijn vriendin.

Kan de moeite waard zijn als er een leuke aanbieding is voor nieuwe abonnees.

Kijk zo verdien je toch even weer 80 euro!
 
Ik ga deze link toch eens doorgeven aan een buurman, welke gewoon de volle mep mocht betalen en niet werd gewezen op deze aanbieding voor bestaande klanten.

Heb ook geen bericht voorbij zien komen, wat gemist ergens?
Maar wel handig dat het hier nu gemeld is...

Hij is bepaald nog niet gepromoot deze actie. En bestaat sowieso nog maar erg kort.
Sommige klanten hebben een brief thuisgekregen met deze link, waarschijnlijk klanten waarvan Ziggo dacht dat ze geld opleveren met interactieve TV en anders wellicht weg zouden gaan.

Maar omdat de link niet is gepersonaliseerd en de actie open lijkt voor iedereen was de link hier snel gepost.... in eerste instantie niet door mij trouwens. Heb zelf de brief niet gehad. Waarschijnlijk omdat ik al interactieve TV gebruik vanaf een Humax 5200C.

Ziggo homepage meld de actie ook niet, en de helpdesk vermeld hem dus ook niet, ook niet als je ernaar vraagt. Vooral dat laatste is natuurlijk kwalijk.
 
Hij is bepaald nog niet gepromoot deze actie. En bestaat sowieso nog maar erg kort.
Sommige klanten hebben een brief thuisgekregen met deze link, waarschijnlijk klanten waarvan Ziggo dacht dat ze geld opleveren met interactieve TV en anders wellicht weg zouden gaan.

Maar omdat de link niet is gepersonaliseerd en de actie open lijkt voor iedereen was de link hier snel gepost.... in eerste instantie niet door mij trouwens. Heb zelf de brief niet gehad. Waarschijnlijk omdat ik al interactieve TV gebruik vanaf een Humax 5200C.

Ziggo homepage meld de actie ook niet, en de helpdesk vermeld hem dus ook niet, ook niet als je ernaar vraagt. Vooral dat laatste is natuurlijk kwalijk.

Zeker kwalijk.... :)

Begreep vanmiddag dat, ondanks de link, de helpdesk niet "kan" doen.... nou ik ken mijn buurman een beetje dus dat wordt nog lachen....
 
En dan wil ik toch even advocaat van de duivel spelen. In de kleine letters; "De getoonde ontvanger kan afwijken van het werkelijke model."

Je kunt(!) dus alsnog een Cisco krijgen
 
Zeker kwalijk.... :)

Begreep vanmiddag dat, ondanks de link, de helpdesk niet "kan" doen.... nou ik ken mijn buurman een beetje dus dat wordt nog lachen....
Op een ander forum heeft iemand ook gewoon gebeld met de helpdesk en zijn ze er samen uit gekomen om een nieuwe recorder te krijgen voor een leuke prijs. Volgens diegene zelfs de humax voor maar 99,- ipv 119.

Er valt echt wel te praten met die lui en wat te regelen. Het ligt er denk ik alleen maar net aan wie je aan de lijn krijgt (iemand die strikt een scenario volgt of iemand die service gericht is) en daar ligt het denk ik ook 50% aan jezelf hoe je zo'n gesprek aangaat en voert. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan