Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kom net thuis en dan blijkt niets meer te werken.
Zowel internet al digitale televisie doen het niet.
We hebben alleen nog analoge radio.
Op de Ziggo-site lees ik niets over een storing.
Analoge televisie heb ik niet.
Zo hier en daar wordt het signaal langzaam weer sterker, ik kan in ieder geval al weer internetten en sommige tv zenders doen het ook weer, zij het met een zwakker signaal dan normaal.
In Den Haag ook geen TV vanaf ongeveer half twee 's nachts. Timeropname met The Walking Dead is mislukt. Balen! :cry:
Pas rond half acht begon weer normaal te worden.
Uiteindelijk op website gevonden. Dat was inderdaad gepland onderhoud. In iedere geval op mijn postcode gebied. Dat zouden ze toch echt beter moeten kunnen doorgeven....
Wanneer mogelijk, al eens gecontroleerd bij andere in de straat?
Uitgaande dat alles in huis in orde is, gaat het wellicht gaat het om een storing zeer laag in de keten zoals een defecte straatkast. Dergelijke defecten worden niet automatisch gemeld.
Ik heb contact gehad met Ziggo en het signaal fluctueert nog al, dat is al maanden aan de gang zonder dat ik het merk. Ze zien wisselende modemwaarden.
Ze gaan ter plaatse even kijken of er in de wijkkast een los contact zit.