S
stuffie
Ik heb net UPC gebeld, omdat ik de kabel wilde opzeggen. Alles dus: tv, internet en telefoon. Ze vertelde me dat ik er nog een jaar aan vast zit, omdat mijn contract pas is verlengd met een jaar. Nu ben ik natuurlijk teleurgesteld en ik begrijp dat er weinig aan is te doen. Het klopt, het staat in de AV Internet. Volgens haar moest ik tussen 25 april 2009 en 25 mei 2009 opzeggen 
Maaaar.... omdat het abonnement op de kabel (die 16,37) per maand opgezegd mag worden, vroeg ik ook of dit kon. Ze zei dat het niet kon, omdat mijn internet nog een jaar loopt, en daarom kan ik de kabel niet opzeggen. Waarom kan ik de kabel niet opzeggen? In de AV CAI staat toch dat ik per maand kan opzeggen?
Nog een vraag: kan ik mijn "Internet Power/UPC Digitale Telefonie FreeTime" om laten zetten naar naar een goedkoper abonnement, bv "internet bellen en basis".
Ik wil van die zooi af! Iemand advies?

Maaaar.... omdat het abonnement op de kabel (die 16,37) per maand opgezegd mag worden, vroeg ik ook of dit kon. Ze zei dat het niet kon, omdat mijn internet nog een jaar loopt, en daarom kan ik de kabel niet opzeggen. Waarom kan ik de kabel niet opzeggen? In de AV CAI staat toch dat ik per maand kan opzeggen?
Nog een vraag: kan ik mijn "Internet Power/UPC Digitale Telefonie FreeTime" om laten zetten naar naar een goedkoper abonnement, bv "internet bellen en basis".
Ik wil van die zooi af! Iemand advies?

