• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Alles op zwart

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pollewop
  • Startdatum Startdatum
P

pollewop

Alles ineens op zwart

aan/uitzetten heeft geen nut

postcode: 3362

edit: gebeld, en er is een storing in mijn woonplaats.

Mijn aansluitende vraag is eigenlijk.... waarom worden dit soort mededelingen niet op de
UPC site gezet onder het kopje 'actuele storingen' ?
 
klopt ook hier in 3361.

73's Ton

edit: 22.30 problemen weer opgelost ;D.
 
Bij mij was het helaas de hele avond ook nog.

Maar goed, vanavond dan eindelijk de film afkijken die ik gistermiddag had aangezet
op Film1
 
ook bij mij alles zwart,
1580 gebeld: antwoord vernieuw de kabels maar >:( >:( >:( >:( >:(

postcode 5758

vanavond zeer veel blokken en de "RTL" zenders zijn niet om naar te kijken.

na van het kastje naar de muur te zijn gestuurd door de helpdesk toch maar een monteur laten komen op risico van 45 euri .

Met als resultaat een monteur die kwam en zijn meetapparatuur was vergeten >:( >:(
toch ff een nieuwe dvr er tussen gezet. Probleem direct opgelost.
Ben helaas al mijn opnames kwijt.. :embarassed: :embarassed:
 
pollewop zei:
Mijn aansluitende vraag is eigenlijk.... waarom worden dit soort mededelingen niet op de
UPC site gezet onder het kopje 'actuele storingen' ?

Omdat het zo voor de hand liggend is UPC denkt er niet eens aan. Je klanten goed informeren kan UPC gewoon niet. Dat is al jaren bekend toch. UPC wil liever dat klanten 0900 1580 bellen om naar een vooropgenomen bericht te luisteren. Kassa voor UPC dus. Iets op de website plaatsen? UPC verdient er niets aan.
 
Terug
Bovenaan